دور زدن قانون با درج نکردن قیمت روغن موتور

به گزارش مجله ستاره، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با بیان اینکه شرکت های دولتی موظف به درج قیمت روی محصولات خود هستند، گفت: متأسفانه مشخص نرخ های دستوری در بازار باعث شده بعضی تولیدنمایندگان بخشی از محصولات را با قیمت مصوب و بخشی را بدون قیمت راهی بازار نمایند.

دور زدن قانون با درج نکردن قیمت روغن موتور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علیرضا نیک آیین در رابطه با قیمت روغن موتور در بازار، گفت متاسفانه مشخص قیمت های دستوری در بازار باعث شده تا بعضی از تولیدنمایندگان بخشی از محصولات خود را با قیمت مصوب و بخشی از محصولات را بدون قیمت راهی بازار نمایند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با بیان اینکه البته شرکت های دولتی موظف به درج قیمت بر روی محصولات خود هستند، افزود: تعدادی از شرکت های خصوصی که الزامی به درج قیمت بر روی محصولات خود ندارند آن ها را بدون قیمت وارد بازار نموده و با چندین برابر قیمت به فروش می رساند.

وی افزود: در این شرایط مصرف نماینده شرایط بلاتکلیفی دارد و نمی تواند روغن را با قیمت مصوب در بازار خریداری کند حتی در بعضی از شرایط مصرف نماینده مجبور است قیمت روغنی که دولت مشخص نموده را با چندین برابر قیمت از بازار خریداری کند.

نیک آیین با تاکید بر اینکه قیمت های دستوری بلای جان بعضی از بخش ها از جمله تولیدنمایندگان روغن موتور شده است، گفت: جالب اینجاست بعضی از شرکت های پتروشیمی ها روغن های پایه را به جای عرضه به تولیدنمایندگان روغن موتور صادر نموده و همین موضوع عامل شده تا آن ها نتوانند مواد اولیه لازم را با قیمت مناسب خریداری و در نهایت هم قیمت تمام شده کالا برای آن ها افزایش قابل توجهی پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1141

به "دور زدن قانون با درج نکردن قیمت روغن موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور زدن قانون با درج نکردن قیمت روغن موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید