دورتموند در دیداری جنجالی مغلوب شالکه شد

به گزارش مجله ستاره، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال دورتموند در ادامه رقابت های هفته سی و یکم بوندسلیگای یک آلمان در یک بازی جنجالی که 2 اخراجی داشت، مغلوب شالکه شد.

دورتموند در دیداری جنجالی مغلوب شالکه شد

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان لوسین فاور سرمربی سوییسی دورتموند که به منظور کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های بوندسیلگای آلمان، رقابت نزدیکی با شاگردان نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ دارند، در حالی که به هر سه امتیاز دیدار شنبه شب خود برای بازگشت به صدر جدول نیاز داشتند، در ورزشگاه خانگی خود سیگنال آیدونا پارک با نتیجه 4 بر 2 مقابل شالکه شکست خوردند و فرصت صدرنشینی دوباره در این لیگ را از دست دادند.

دانیل کالیجوری 2 بار و در دقایق 18 از روی نقطه پنالتی و 62 در جریان بازی، سلیف سانه در دقیقه 28 و بریل امبلو در دقیقه 86 گل های شالکه را در این دیدار درون دروازه دورتموند جای داده و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به حساب تیم خود گذاشتند.

این در حالی است که ماریو گوتزه در دقیقه 14 و اکسل ویستل در دقیقه 85 برای تیم دورتموند دراین بازی گلزنی کردند اما با این گل ها مانع از شکست تیم خود در این دیدار نشدند.

فلیکس زوایر داور این دیدار برای کنترل بازیکنان عصبی دورتموند در این بازی کار سختی پیش رو داشت و به همین دلیل مارکو رویس را در دقیقه 60 و ماریوس ولف را در دقیقه 65 با نشان دادن کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا بروسیایی ها با 2 بازیکن کمتر این دیدار را به پایان برسانند.

تیم دورتموند با قبول این شکست 69 امتیازی شده و از جایگاه دوم جدول رده بندی این مسابقات تکان نخورد.

شالکه نیز با کسب هر سه امتیاز این دیدار 30 امتیازی شد اما جایگاه پانزدهم این تیم در جدول رده بندی این مسابقات بدون تغییر باقی ماند.

درسایر دیدارهای همزمان این نتایج بدست آمد:

فرانکفورت صفر - هرتابرلین صفر

هانوفر یک - ماینتس صفر

دوسلدورف 4 - وردربرمن یک

لایپزیک 2- فرایبورگ یک

تیم بایرن مونیخ صدرنشین فعلی این رقابت ها با نورنبرگ یکی از تیم های قعر نشین این رقابت ها دیدار می کند و در صورت پیروزی در آن دیدار فاصله خود با دورتموند را به چهار امتیاز افزایش خواهد داد.

ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 191

به "دورتموند در دیداری جنجالی مغلوب شالکه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند در دیداری جنجالی مغلوب شالکه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید