درخواست زالی برای برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم

به گزارش مجله ستاره، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خواهان لغو امتحانات حضوری پایه نهم و برگزاری آن به صورت مجازی و غیرحضوری شد.

درخواست زالی برای برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن مقایسه اپیدمی بیماری کووید 19 در مقایسه با 24 ساعتی که گذشت، اظهار کرد: اگر چه تفاوت مشخصی در قدر مطلق مبتلایان به کرونا ایجاد نشده ولی میزان مراجعان سرپایی در حوزه درمان بالغ بر 7.9 دهم درصد رشد داشته است.

وی از افزایش 10.1 دهم درصدی مراجعان به حوزه بهداشت و درمان در مقایسه با روزهای گذشته اطلاع داد و اضافه کرد: این آمار نگران کننده نشان از افزایش بار بیماری کرونا در تهران دارد.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه سفر یکی از عوامل اصلی ابتلا به ویروس کووید 19 است، گفت: آنالیز مبتلایان جدید نشان می دهد که 60 تا 70 درصد این افراد در 10 روز گذشته سابقه سفربه دیگر استان ها را داشته اند.

زالی خواهان لغو امتحانات حضوری پایه نهم و برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت مجازی و غیرحضوری از سوی وزارت آموزش و پرورش شد و اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده پاندمی کرونا به نظر می رسد موکول شدن امتحانات حضوری پایه نهم به زمان مناسب تری که بیماری تحت کنترل باشد، راهکار مناسب و بی خطرتری برای پیشگیری از سرایت ویروس کووید 19 باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1049

به "درخواست زالی برای برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست زالی برای برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید