خودروی مفهومی رنو سوئیت شماره 4 با بازآفرینی یک خودروی کلاسیک معرفی گردید

به گزارش مجله ستاره، شرکت رنو به مناسبت شصتمین سالگرد عرضه خودروی رنو 4، با همکاری یک طراح فرانسوی به نام متیو له هانور (Mathieu Lehanneur)، نسخه خاصی از این رنو را بازآفرینی نموده است.

خودروی مفهومی رنو سوئیت شماره 4 با بازآفرینی یک خودروی کلاسیک معرفی گردید

خودروی مفهومی Renault SUITE N°4 که امروز معرفی گردید؛ بسیار شبیه به یک هتل سوئیت عشایری است و در اوج زیبایی و ظرافت خلق شده است.

آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی برند رنو می گوید: ما از متیو له هانور خواستیم یک خودروی مفهومی بسازد که دیدگاه ما نسبت به خودروی 4L را به اشتراک می گذارد. محصول نهایی فوق العاده است و شامل همه چیزهایی می گردد که این برند به وسیله برنامه استرانژیک Renaulution برای دستیابی به آن ها در نظر گرفته است؛ ساخت خودروهایی مدرن و کاملا نوآورانه که احساسات را برانگیخته می نمایند.

متیو له هانور تحت تاثیر دنیای موازی خودروها و معماری اقدام به طراحی رنو سوئیت شماره 4 نموده است و برترین ادای احترام به خودروی کلاسیک رنو 4L است. این خودروی مفهومی در کمال سادگی، خالصی و بی آلایشی ساخته شده است ولی در عین حال کارایی و خودانگیختگی را در اولویت قرار می دهد.

متیو له هانور هم می گوید: خواستم خودروی رنو SUITE N°4 دری به سوی گونه جدیدی از موبیلیتی باشد که مردم را وادار به تجربیات تازه ای می نماید. من خواستم دنیای ماشین ها و معماری را با هم ادغام کنم تا یک سوئیت هتل در فضای باز ایجاد گردد؛ حتی بهتر از سوئیت های قصر مانندی که سراغ دارید. ماشین دقیقا جایی است که دوست دارید باشید؛ در ساحل، وسط یک مزرعه، رانندگی در شهری که همواره آرزویش را داشتید.

بخش جلویی رنو سوئیت شماره 4 دقیقا دارای همان چراغ ها، خطوط و نیم رخ نمادین رنو است. جلو بدنه خودرو از آلومینیوم جلا داده شده ساخته می گردد تا کاملا تمیز و صاف و سیقلی باشد. بعد این بدنه با سه لایه رنگ پوشیده شده است که تا حدود زیادی شبیه به سیمان می گردد؛ ماده ای که در معماری مدرن امروزی زیاد استفاده می گردد.

رنو SUITE N°4 از یک پیشرانه الکتریکی سود می برد و در بخش پشتی کاملا متفاوت از رنوی کلاسیک 4L است. در این بخش از پنجره های پلی کربناتی استفاده شده است تا نور به مقدار کافی وارد کابین گردد. سقف خودرو به پنل های خورشیدی شفاف مجهز است تا ضمن نورگیری کابین، باتری ماشین نیز شارژ گردد.

در داخل کابین، عمدتا از ماده پارچه استفاده شده تا فضایی صمیمی و گرم ساخته گردد. جایگاه های جلو و داشبورد از جنس مخمل هستند و روکش جایگاه های عقب نیز از پارچه ضخیم راه راه و پرزداری است. یک روکش از پارچه طبیعی نیز در صندوق عقب می بینیم و اینکه یک دراور چوبی کشویی در آن نصب شده است.

رنو می گوید تمام مواد به کار رفته در این خودرو متعلق به برندهای لوکس و با کیفیت پاریسی هستند. به گفته رنو، این خودرو در نمایشگاه Maison & Objet رونمایی رسمی شده و در معرض بازدید عموم قرار می گیرد. رنو فعلا نمی خواهد این خودرو را به فراوری انبوه برساند و قرار است پس از این نمایشگاه، در ماه نوامبر به آتلیه رنو برود که یک نمایشگاه و کلکسیون خودروهای این برند است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1857

به "خودروی مفهومی رنو سوئیت شماره 4 با بازآفرینی یک خودروی کلاسیک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی مفهومی رنو سوئیت شماره 4 با بازآفرینی یک خودروی کلاسیک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید