خبرنگاران سرمربی گل ریحان البرز: شرایط این تیم بحرانی نیست

به گزارش مجله ستاره، کرج - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با بیان اینکه شرایط این تیم بحرانی نیست ،گفت: هدف ما در رقابت های پیش روی فصل جدید این است که بتوانیم یک فوتبال پاک نه تنها برای استان بلکه برای کل کشور ارایه دهیم.

خبرنگاران سرمربی گل ریحان البرز: شرایط این تیم بحرانی نیست

علی لطیفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: گل ریحان امروز 90 درصد بازیکنان فصل قبل خود را در اختیار ندارد، تنها 2 بازیکن زیر 23 سال برای این تیم باقی مانده که از هفته پیش با هدف انتخاب بازیکنان جدید از بیش از 2 هزار بازیکن از البرز و دیگر استان های کشور تست گرفته شد.

وی اضافه نمود: با توجه به نزدیک بودن فصل جدید رقابت ها و اینکه بودجه این تیم نسبت به فصل های قبل کاهش زیادی داشته تمام کوشش خود را خواهم کرد تا بتوانیم در این دوره از رقابت ها حضوری قدرتمندانه داشته باشیم.

لطیفی گفت: تاکید مدیریت باشگاه بر این است که در انتخاب بازیکنان تنها و تنها استعدادها و اخلاقیات را در نظر بگیرید، به همین دلیل هدف مان این است تا پس از اعلام سیاستگذاریهای جدید از سوی مدیری باشگاه بیش از این زمان را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: از نظر اقتصادی، آماده سازی بازیکنان و جذب بازیکنان جدید عقب هستیم اما باور ما بر این است که به لطف خداوند و کوشش مجموعه باشگاه بتوانیم این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز اضافه نمود: این مساله که 90 درصد تیم رفته اند و هنوز با بازیکن جدیدی قرارداد نبسته ایم کار را تا حد زیادی سخت می نماید، اما بنده تجربه بستن سه تیم را در شرایط این چنینی دارم و می دانم که می توانیم.

تیم فوتبال گل ریحان البرز، تنها نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

گل ریحانی ها در فصل قبل با وجود حاشیه های زیادی که دامان این تیم را گرفت در صندلی هشتم جدول لیگ قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1263

به "خبرنگاران سرمربی گل ریحان البرز: شرایط این تیم بحرانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی گل ریحان البرز: شرایط این تیم بحرانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید