جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر گاز خط لوله هفتم سراسری

به گزارش مجله ستاره، مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از انجام عملیات تعمیرات اضطراری برطرف نشتی بادی درین شیر لانچر ایستگاه 343 خط لوله هفتم سراسری و جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر گاز طبیعی اطلاع داد.

جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر گاز خط لوله هفتم سراسری

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از انجام عملیات تعمیرات اضطراری برطرف نشتی بادی درین شیر لانچر ایستگاه 343 خط لوله هفتم سراسری و جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر گاز طبیعی اطلاع داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 6 عملیات انتقال گاز، علیرضا عربلو گفت: با توجه به برنامه سرویس شیر لانچر در کیلومتر 343 خط 56 اینچ و تخلیه بادی درین، گزارشی از نشتی شیر به علت سایش و خوردگی داخلی دریافت شد که با ابتکار عمل کارکنان در مجموعه شیرهای اتوماتیک و تعمیرات خطوط لوله، در کوتاه ترین زمان از نشت و هدر رفت گاز جلوگیری شد .

عربلو ضمن اشاره به جزئیات انجام این عملیات گفت: پس از تزریق گریس آب بند، نشتی بادی درین بسیار کاهش پیدا کرد و با اعمال چسب بلزونا محل نشتی ترمیم شد تا ضمن جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر از گاز خط لوله از محدودیت و قطع گاز مصرف کنندگان خانگی و صنعتی در استانهای هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان جلوگیری به عمل آید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1760

به "جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر گاز خط لوله هفتم سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از تخلیه 27 کیلومتر گاز خط لوله هفتم سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید