تمرینات قهرمان کشتی دنیا در مرغداری پدربزرگش

به گزارش مجله ستاره، قهرمان آلمانی کشتی فرنگی دنیا، تمرینات آماده سازی خود را در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد.

تمرینات قهرمان کشتی دنیا در مرغداری پدربزرگش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرانک استابلر که 3 مدال طلا و 2 مدال برنز دنیا را در کارنامه خود دارد، بزرگترین آرزوی خود را کسب مدال در بازی های المپیک توکیو می داند.

این کشتی گیر آلمانی هم اکنون تمرینات خود را به صورت شخصی و با پهن کردن تشک کشتی، در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد و در بیشتر مواقع از آدمک برای تمرینات خود استفاده می نماید.

استابلر گفته است که ویروس کرونا برای ورزشکاران محدودیت هایی را ایجاد نموده است اما این محدودیت ها برای ورزش های تماسی مانند کشتی فاجعه است، چراکه به احتمال زیاد آخرین ورزش هایی خواهیم بود که پس از کرونا می توانیم به حالت عادی برگردیم.

استابلر که 31 سال سن دارد گفت: نمی خواهم زیاد گلایه کنم اما درهای سالن های تمرینی ما در آلمان ماه ها است که بسته شده است. بزرگترین آرزوی من کسب مدال در المپیک توکیو در سال آینده است و به همین دلیل آرزو می کنم که بتوانم به فرایند عادی تمرینات خود بازگردم.

در حال حاضر که رشته هایی همچون فوتبال و بسکتبال بدون تماشاگر در آلمان برگزار می گردد اما احتمال بازگشایی تمرینات و مسابقات رشته هایی مانند کشتی، بوکس، جودو، کاراته و ... دور از انتظار است، چراکه خطر ابتلا به این ویروس کرونا در این ورزش ها بالاست.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1036

به "تمرینات قهرمان کشتی دنیا در مرغداری پدربزرگش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات قهرمان کشتی دنیا در مرغداری پدربزرگش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید