تساوی بازی مهم هفته در سنندج، نمایش صحنه های زشت در زمین فوتبال

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر فوتبال استان کردستان در دو برگشت بعد از ظهر امروز جمعه در شهرهای مختلف استان و با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

تساوی بازی مهم هفته در سنندج، نمایش صحنه های زشت در زمین فوتبال

در مهمترین بازی دور برگشت تیم آبیدر سنندج صدرنشین لیگ برتر فوتبال کردستان در زمین چمن لشکر 28 پیاده کردستان میزبان تیم آراس مریوان رده دومی بود و در نهایت بازی با نتیجه دو بر دو به مساوی رسید.

در این دیدار حساس تیم آبیدر با دو گل از مهمان خود پیش افتاد ولی جنجال های ایجاد گردیده و ضعف داور در کنترل بازی در نهایت تیم مهمان در 10 دقیقه آخر با دو گل بازی را به تساوی کشاند.

بازی متعادل شروع شد و دو تیم موقعیت های خوبی برای خود ایجاد می کردند تا اینکه روی یک ضربه تیم آبیدر سنندج به گل رسید و بعد از آن بود که داور به دنبال اعتراض مربی تیم آبیدر رضا مجیدی را اخراج کرد.

اخراج مربی تیم آبیدر سنندج شروع جنجال های بی سرانجام این بازی از سوی بازیکنان دو تیم بود و در همین راستا صحنه های زشت و متاثرکننده ای را به نمایش گذاشت.

نیمه اول با یک گل به سود آبیدر سنندج به سرانجام رسید و نیمه دوم تیم میزبان بازی بهتری را به نمایش گذاشت تا اینکه داور در دقیقه 55 خطا روی بازیکن آبیدر را اعلام و یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان بیان نمود.

اعلام این پنالتی با اعتراض های بی سرانجام بازیکنان مریوانی همراه شد و این اعتراض ها به جایی رسید که یکی از بازیکنان این تیم نیز از زمین بازی اخراج شد و پس از آن جنجال بازی بالا گرفت.

بازیکنان مریوان به سمت داور حمله ور شد و چندین بار به وی اهانت کردند و به همین دلیل ناظر هیات فوتبال کردستان به دفاع از داور پرداخت و یکی از بازیکنان آراس مریوان نیز به ناظر و نماینده هیات حمله نموده و به وی توهین کرد.

با دخالت نیروهای انتظامی و عوامل اجرایی در زمین چمن تا حدودی فضا آرام شد ولی یکی از بازیکنان تیم آراس مریوان بدترین توهین ها را به رئیس هیات فوتبال کردستان و نماینده و ناظر هیات نمود که در جالب ترین اتفاق حتی با یک کارت زرد هم از سوی داور روبرو نشد.

بعد از نزدیک به 20 دقیقه توقف بار دیگر بازی از سر گرفته شد و اعتراض های تیم ممهان و میزبان به داور بعد از هر سوت وی ادامه داشت تا اینکه تیم مهمان در دقیقه 80 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و نتیجه دو بر یک شد.

تنها چند دقیقه بعد از گل، یکی از بازیکنان تیم آراس مریوان به دلیل توهین به داور با کارت قرمز وی روبرو شد و از زمین اخراج شد تا بار دیگر اعتراض های تیم مهمان به داور به اوج خود برسد.

تیم آراس مریوان که بازی را 9 نفره ادامه می داد، در آخرین دقیقه موفق شد برای بار دوم دروازه تیم میزبان را باز نموده و بازی با نتیحه دو بر دو به سرانجام رسید.

علی قریشی دبیر هیات فوتبال کردستان در مصاحبه با خبرنگاران و در واکنش به حواشی بازی آبیدر سنندج – آراس مریوان بیان نمود: هنوز گزارش بازی از سوی ناظر و داور به ما اعلام نگردیده است ولی من تا حدودی در جریان اتفاقات روی داده قرار گرفته ام.

وی ضمن اظهار تاسف از اتفاقات روی داده در این بازی، یادآور شد: تمام کوشش ما در حوزه ورزش به ویژه رشته فوتبال کوشش برای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در استان است ولی متاسفانه گاهی اوقات شاهد وقوع این اتفاقات ناگوار و نگران کننده هستیم.

دبیر هیات فوتبال کردستان مطرح کرد: بعد از اعلام گزارش بازی هیات فوتبال کردستان در چهارچوب قوانین و مقررات با افراد خاطی به شدت برخورد می نماید و در این راستا هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد.

وی گفت: انتظار داریم که تمامی بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم ها تمامی کوشش خود را به کار گیرند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار در استادیوم ها نباشیم.

سالهای بسیاری است که فوتبال کردستان حتی در سطح سوم رقابت های کشوری نیز حضور ندارد و و نام و نشانی از فوتبال این استان نیست ولی در بازی های داخلی استان نیز در اکثر مواقع بازی به جنجال و اتفاقات ناگوار کشیده می گردد.

برخورد قاطع هیات فوتبال کردستان باافراد خاطی در یک بازی باعث می گردد تا دیگر شاهد وقوع این گونه اتفاقات در زمین های ورزشی نباشیم ولی متاسفانه هر بار به دلایل نامشخص این برخوردها صورت نمی گیرد و ما شاهد وقوع این حوادث هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 62

به "تساوی بازی مهم هفته در سنندج، نمایش صحنه های زشت در زمین فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بازی مهم هفته در سنندج، نمایش صحنه های زشت در زمین فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید