حمایت چهره شاخص کشتی دنیا از محمد بنا

به گزارش مجله ستاره، دارنده 7 مدال طلای المپیک و دنیا گفت: افتخارآفرینی های محمد بنا در کشتی فرنگی را نباید فراموش کرد.

حمایت چهره شاخص کشتی دنیا از محمد بنا

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: نتایج کشتی فرنگی در رقابت های دنیای صربستان نباید به این منجر گردد که ما زحمات و افتخارآفرینی هایی که محمد بنا در کشتی فرنگی داشت را فراموش کنیم.

سوریان توضیح داد: با توجه به نتایجی که کشتی فرنگی در دنیای سال گذشته کسب نموده بود، انتظارات از این تیم بالا رفته بود و ملی پوشان نیز تمام کوشش خود را برای افتخارآفرینی انجام داده بودند، اما بعضی از حوادث اجتناب ناپذیر است و به نوعی شانس با آن ها همراه نبود.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی افتخارات زیادی داشته، اما روز های سختی را هم پشت سر گذاشته است و باید بپذیریم که نتایجی که کشتی فرنگی در حدود 20 سال گذشته بدست آورده از جمله 3 مدال طلای المپیک لندن، مدال طلای المپیک توکیو و چندین مدال طلای رقابت های دنیای همه با زحمات محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بدست آمده است.

سوریان گفت: انتقاداتی که از تیم فرنگی می گردد به حق است و باید رخداد های سال جاری را بپذیریم و در پی جبران آن باشیم و کشتی فرنگی قطعا این قابلیت را دارد که در آینده این نتیجه را جبران کند.

دارنده 7 مدال طلای المپیک و دنیا در سرانجام اعلام کرد: منتظر این هستیم که ببینیم محمد بنا چه تصمیمی خواهد گرفت تا فدراسیون نیز برنامه ریزی لازم را برای تیم ملی کشتی فرنگی به عمل آورد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2131

به "حمایت چهره شاخص کشتی دنیا از محمد بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت چهره شاخص کشتی دنیا از محمد بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید