ترس از ورود کرونا؛ توقف پروازهای سیچوان چین به هند برای 15 روز

به گزارش مجله ستاره، یک شرکت هواپیمایی چین پروازهای خود به هند را به مدت 15 روز متوقف کرد.

ترس از ورود کرونا؛ توقف پروازهای سیچوان چین به هند برای 15 روز

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرینت، خطوط هوایی سیچوان چین که یک شرکت دولتی به شمار می رود تمام پروازهای باری خود به هند را به مدت 15 روز متوقف کرد.

این توقف که در شش راستا پروازی رخ داده به دلیل تغییرات ناگهانی در شرایط شیوع کرونا در هند و به منظور کاهش تعداد موارد ورودی به چین گرفته شده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند امروز (دوشنبه) شاهد ثبت یک رکورد تازه بود.

تعداد مبتلایان به این ویروس در 24 ساعت اخیر 352991 نفر اعلام شده که این مسئله باعث شلوغی بیش از حد بیمارستان های دهلی کمبود تجهیزات پزشکی و تختهای بیمارستانی و عدم پذیرش بیماران از سوی بیمارستان ها شده است.

این درحالی است که کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه و همچنین آمریکا وعده ارسال یاری های پزشکی به این کشور را داده اند.

هند با جمعیت 1.3 میلیارد نفری شاهد ابتلای 17.31 میلیون نفر به این ویروس و مرگ 195123 نفر تا به امروز بوده است. به گزارش وزارت بهداشت هند تنها در شب گذشته 2812 نفر جان خود را از دست داده اند. با اینحال کارشناسان بهداشتی معتقدند که تعداد دقیق مرگ و میر احتمالا به مراتب بالاتر از رقم اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1602

به "ترس از ورود کرونا؛ توقف پروازهای سیچوان چین به هند برای 15 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس از ورود کرونا؛ توقف پروازهای سیچوان چین به هند برای 15 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید