تبریز، خطیبی: ضعیف ترین بازی فصل مان را در نیمه اول ملاقات مقابل سایپا انجام دادیم، فقط بازیکنان تیم های بالای جدول به تیم ملی دعوت نشوند

به گزارش مجله ستاره، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی به این نکته اذعان کرد که تیمش در نیمه نخست ملاقات مقابل سایپا عملکرد ضعیفی داشته است.

تبریز، خطیبی: ضعیف ترین بازی فصل مان را در نیمه اول ملاقات مقابل سایپا انجام دادیم، فقط بازیکنان تیم های بالای جدول به تیم ملی دعوت نشوند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از تبریز, رسول خطیبی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: در نیمه اول بازی امروز ضعیف ترین عملکردمان را در طول بازی ها داشتیم. واقعیت این است که حتی می توانستیم در این نیمه گل هم بخوریم. سایپا چند موقعیت خیلی خوب داشت و می توانست برنده بازی در نیمه اول باشد.

وی ادامه داد: در رختکن دیدم سر بچه ها پایین است. آنها متوجه بودند که ضعیف کار کردند. بازیکنانم قبول داشتند که در نیمه نخست، ضعیف ترین بازی فصل خود را انجام دادند، اما با صحبت هایی که داشتیم و تغییراتی که در ترکیب انجام شد، بازیکنان در نیمه دوم عالی بازی کردند و آنچه را که از آنها می خواستیم، در زمین اجرا کردند. چند موقعیت خوب در این نیمه ایجاد کردیم، به گل رسیدیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم. طبیعی بود که در دقایق آخر این ملاقات، سایپا می خواست جبران کند و به ما فشار بیاورد.

سرمربی ماشین سازی با گلایه از عدم دعوت از شاگردانش به تیم ملی توضیح داد: در خصوص این بازی و چند ملاقات دیگر ماشین سازی می توانم بگویم که سرمربی و مربیان تیم ملی باید چند بازیکن ما را به تیم ملی دعوت نمایند. به خصوص حامد لک که واقعاً حرفه ای کار می نماید و تغییراتی را که درون خود ایجاد نموده، فقط یک بازیکن حرفه ای این کار را انجام می دهد. مربیان تیم ملی فقط بازیکنان تیم های بالای جدول را به تیم ملی دعوت ننمایند. ما در میانه جدول حضور داشته و عملکرد خوبی داریم.

خطیبی در ادامه تمجیدهای خود از سنگربان ماشین سازان اعلام کرد: لک می تواند به تیم ملی دعوت گردد و با جان دل بازی می نماید. احمدرضا زنده روح هم یکی از بازیکنان پُرکوشش و باتعصب ماست و از لحاظ فنی می تواند خیلی به ما یاری کند. چند بازیکن دیگر ما هم چنین شرایطی دارند. بازیکنی که ساعت هشت صبح بیدار می گردد و تمرین می نماید، یعنی به فکر آینده خود است و می خواهد پیشرفت کند. واقعاً از حامد لک تشکر می کنم که فرایند خوبی را پشت سر می گذارد و به ما یاری می نماید.

وی با بیان اینکه جوانان باانگیزه تیمش یاری زیادی به ماشین سازی می نماید، اعلام کرد: چهار بازی است که فرایند رو به رشد خوبی را ادامه می دهیم و گلی نخورده ایم. ان شاءالله این فرایند را ادامه دهیم و بتوانیم با امتیازاتی که جمع می کنیم، به رده های بالای جدول برسیم. تا الان به هدفی که می خواستیم، رسیدیم.

سرمربی ماشین سازی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه دوم مسابقه در برخورد توپ به دست مدافع سایپا گفت: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم، اما داوری بیشتر به ضرر ما بود تا اینکه به نفع مان باشد. ما فیلم آن صحنه را بازبینی کردیم و متوجه شدیم آن صحنه پنالتی بود.

خطیبی درباره تعویض اجباری مسیح زاهدی در نیمه نخست گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می نمایند. زاهدی از ابتدای فصل، در چند مسابقه با مصدومیت برای ما بازی کرد. او امروز هم با مصدومیت به میدان رفت، اما احساس درد شدیدی کرد و نمی توانست بازی کند. تاکتیک و ترکیب تیم با تعویض اجباری به هم می ریزد. زاهدی کوشش خود را کرد، اما خدا را شکر مشکل خاصی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا جفرسون در لیست 18 نفره ماشین سازی نبود، توضیح داد: این بازیکنان، حرفه ای هستند. جفرسون این هفته در تمرینات، خیلی خوب کار کرد و جزو بازیکنان مدنظر ما برای این مسابقه بود، اما روز گذشته (چهارشنبه) دچار مصدومیتی جزئی شد. با پزشک تیم مشورت کردیم و صلاح بر این بود که جفرسون این هفته استراحت کند.

اکنون تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و باصفا و صمیمیت به هم یاری می نمایند تا تیم به موفقیت برسد.، سرمربی ماشین سازی ضمن بیان این جمله توضیح داد: می بینید حتی بازیکنان نیمکت نشین ما که بازی نمی نمایند، با چه شور و شوقی بازیکنان را تشویق می نمایند و بازیکنان ما تفاوتی با هم ندارند.

خبرنگار: کاظم زاده

ز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 596

به "تبریز، خطیبی: ضعیف ترین بازی فصل مان را در نیمه اول ملاقات مقابل سایپا انجام دادیم، فقط بازیکنان تیم های بالای جدول به تیم ملی دعوت نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، خطیبی: ضعیف ترین بازی فصل مان را در نیمه اول ملاقات مقابل سایپا انجام دادیم، فقط بازیکنان تیم های بالای جدول به تیم ملی دعوت نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید