تبریز، خطیبی: در بازی فردا شکست مقابل پیکان را جبران می کنیم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی وعده داد این تیم در دیدار فردا مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست هفته اخیر برابر پیکان را جبران خواهد کرد.

تبریز، خطیبی: در بازی فردا شکست مقابل پیکان را جبران می کنیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ابتدا باید بگویم که اگر دو توپ ما در دیدار مقابل پیکان در دقایق اول گل می شد نتیجه دیگری رقم می خورد. در بازی فردا مطمئن باشید بچه ها نتیجه بازی قبل را جبران خواهند کرد. در این هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و از لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار کردیم تا با یک بازی خوب امتیازات کامل مسابقه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که باخت هفته پیش مقابل پیکان یک اتفاق بوده است یا خیر، شرح داد: ما هفته گذشته پس از بازی با پیکان هم گفتیم که تیم حریف نیز انتظار چنین نتیجه ای را نداشت. واقعاً بازی به گونه ای بود که در جریان آن هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند. توپ های پیکان به گل رفت، ولی توپ های ما گل نشد و الان هم آن بازی گذشته است. درباره اشتباهات بازیکنان هم باید بگویم که ممکن است یک روز، روز بازیکن نباشد و ما هم سعی کردیم در فاصله بین بازی پیکان تا بازی فردا از لحاظ روحی، روانی و تمرینات تاکتیکی کار بیشتری انجام دهیم تا فردا شکست هفته قبل مان را جبران کنیم.

خطیبی ادامه داد: ممکن است در یک بازی انتقاداتی وجود داشته باشد و ما هم انتقادپذیر هستیم. بچه های ما تلاش شان را در بازی قبل کردند و بعد از بازی هم من باخت را گردن گرفتم و همه بعد از بازی با پیکان فقط به بازی با شاهین شهرداری بوشهر فکر می کردیم. با تمرینات خوبی که در این هفته انجام دادیم، می خواهیم باخت هفته گذشته را جبران و سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ جایگاه مان در جدول شرایط مان را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: ما بازیکن محروم نداریم، ولی بابک مرادی که دو سه هفته ای مصدوم بود به شرایط بازی رسیده است و فردا در صورت نیاز از او استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که در ماشین سازی از روانشناس استفاده می کند، گفت: ما در ایران ممکن است روانشناس ورزشی داشته باشیم، ولی روانشناسی تخصصی فوتبال نداریم. ما یک نفر را پیدا کرده ایم تا برای نخستین بار یک روانشناس تخصصی فوتبال را به تیم اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 417

به "تبریز، خطیبی: در بازی فردا شکست مقابل پیکان را جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، خطیبی: در بازی فردا شکست مقابل پیکان را جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید