بیش از 38 هزار ملک آموزش وپرورش از امروز سند دار می شود

به گزارش مجله ستاره، آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین وزارت آموزش وپرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای مستندسازی املاک و اموال غیرمنقول وزارت آموزش وپرورش برگزار گشت.

بیش از 38 هزار ملک آموزش وپرورش از امروز سند دار می شود

به گزارش خبرنگاران، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به پدیده هایی که در این ایام اتفاق افتاده، گفت: مرتع خواری، زمین خواری و... مواردی است که در کشور در حال اتفاق است و این موضوع آموزش وپرورش را نگران کرده است؛ بنابراین ضرورت دارد تا املاک آموزش وپرورش ثبت و سند آن در اختیار آموزش وپرورش قرار گیرد تا فردی نتواند به آن تخطی یا افراد سودجو به دنبال کسب منافع باشند.

وی ادامه داد: کل املاک آموزش وپرورش 100هزار و 476مورد است که از این تعداد 47هزار و 570مورد آن که معادل 47، 34درصد می شود دارای سند و 52هزار و 906ملک آموزش وپرورش فاقد سند هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم نامه از همین امروز 38هزار و 597ملک بر اساس این تفاهم نامه دارای سند خواهند شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی با اشاره به سایر املاک آموزش وپرورش گفت: آموزش وپرورش 5800ملک اوقافی، 3000مدرسه استیجاری و 220ملک با حکم قلع وقمع دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1479

به "بیش از 38 هزار ملک آموزش وپرورش از امروز سند دار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 38 هزار ملک آموزش وپرورش از امروز سند دار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید