بازی Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد

به گزارش مجله ستاره، ناشر بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)، شرکت الکترونیک آرتز و سازنده این بازی، شرکت ریسپاون (Respawn)، اعلام کردند که نسخه نسل نهمی این بازی منتشر شده است. بازی ایپکس در سال 2019 برای کنسول های نسل 8 و کامپیوتر عرضه شد. سپس در سال 2020 نسخه نینتندو سوییچ آن نیز معرفی و عرضه شد.

بازی Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد

بازی ایپکس لجندز یکی از پرطرفدارترین عناوین در سبک بتل رویال است. این بازی رایگان بوده و توانست با پشتیبانی خوب طرفداران بسیاری را بدست بیاورد. در حال حاضر این بازی یکی از رقبای فورتنایت (Fortnite) و وارزون (Warzone) بوده و توانست موفقیت خوبی را کسب کند.

در حال حاضر این بازی به صورت تجربه عناوین قدیمی (Backwards Compatibility) در دسترس بود. با اینحال به دلیل محدود بودن سیستم کنسول های نسل 8 این بازی نیز از لحاظ قدرتی به شدت محدود بود. حال نسخه نسل نهمی این بازی چندین بهبود نسبت به مورد موجود دارد.

  • اجرای بازی با رزولوشن 4K
  • اجرای بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه و در این حالت قفل است.
  • حالت HDR: در این حالت رنگ ها بسیار مشخص تر بوده و کیفیت تصویر بسیار بهتر است.
  • کیفیت سایه ها نیز بهبود بسیاری داشته است.
  • زاویه دید نیز تا حد زیادی توسعه داشته است.

برای دریافت این نسخه روی کنسول پلی استیشن 5 باید به بخش انتخاب نسخه (Select Version) در بازی بروید. سپس در آنجا نسخه مورد نظر را انتخاب کنید.

کنسول های ایکس باکس همگی دارای سیستم دریافت هوشمند هستند. به همین دلیل نسخه مناسب برای کنسول شما بدون هیچ عمل اضافه ای دانلود خواهد شد.

بازی ایپکس لجندز یک عنوان سریع بوده و نیازمند عملکرد روان برای یک تجربه خوب است. سخت افزار کنسول های نسل 8 برای این بازی ضعیف بوده ولی نسل 9 به راحتی توانایی اجرای این عنوان را دارند. مخصوصاً با اضافه شدن حالت 60 فریم تجربه ایپکس برای همگی افراد به شدت لذت بخش خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2069

به "بازی Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید