بارسا به دنبال تسریع پروسه فروش کوتینیو

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا به دنبال سرعت بخشیدن به پروسه فروش فلیپه کوتینیو است. بعد از مدت ها مذاکره داخلی تائید شده که باشگاه تصمیم دارد گران ترین بازیکنش را بفروشد و احتمال می رود این ترانسفر خیلی زود انجام گردد، مخصوصا که بارسلونا سعی دارد هرچه سریع تر این بازیکن را بفروشد.

بارسا به دنبال تسریع پروسه فروش کوتینیو

البته سران بارسا تصمیم گرفتند به شکلی به این پروسه سرعت دهند که احترام بازیکن به بهترین شکل حفظ گردد. کوتینیو یکی از بازیکنانی است که دستمزد زیادی در بارسا می گیرد و فروش او یعنی از نظر هزینه های ماهانه یاری زیادی به تیم کاتالانی خواهد شد.

این طور که به نظر می رسد باشگاه هنوز پیشنهاد رسمی ای برای این بازیکن ندارد و خود کوتینیو هم این را می داند. در این صورت او مجبور است در تیم بماند و همان دستمزد هنگفت باید به این بازیکن پرداخت گردد. از طرفی با نبود پیشنهاد حالا بارسا با قرض دادن او هم موافق است، در صورتی که قرارداد قرضی او منتهی به انتقال قطعی اش گردد.

محتمل ترین مقصد کوتینیو لیگ برتر انگلیس است که هفته آینده پنجره جابجایی آن بسته می گردد. تیم هایی که به این بازیکن نسبت داده شدند منچستریونایتد و سیتی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 255

به "بارسا به دنبال تسریع پروسه فروش کوتینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا به دنبال تسریع پروسه فروش کوتینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید