ایلان ماسک چوب حراج به اموال توییتر زد

به گزارش مجله ستاره، زومیت نوشت: ظاهراً ایلان ماسک فشار زیادی برای خرید توییتر متحمل شده است زیرا بسیار از لوازم اداری دفتر سانفرانسیسکو این شرکت را هم به حراج گذاشته است.

ایلان ماسک چوب حراج به اموال توییتر زد

اگر در پی خرید مبلمان اداری، لوازم آشپزخانه یا حتی یادگاری های رسانه های اجتماعی هستید بد نیست بدانید توییتر در سکوت خبری برای فروش اقلام دفتر مرکزی خود در سانفرانسیسکو یک حراجی آنلاین راه اندازی نموده است؛ رویدادی که امروز به سرانجام خواهد رسید. Heritage Global Partners وظیفه میزبانی این حراجی را به عهده دارد. توییتر در این اقدام دارایی های مازاد خود ازجمله تخته سفید، میز، صندلی، دستگاه های اسپرسوساز، اجاق های پیتزا، ایستگاه های شارژ دوچرخه و حتی تابلوی نئونی لوگوی خود (با قیمت 35 هزار دلار) را به فروش گذاشته است.

به گزارش CNET، بیش از 600 قلم کالا در حراجی توییتر به فروش گذاشته شده اند. در بین این وسایل، بعضی یادگاری های این شبکه اجتماعی مثل مجسمه لوگوی معروف آن نیز دیده می گردد. علاوه براین سایه های آبی رنگی در بعضی از مبلمان های این شرکت دیده می گردد. قیمت پیشنهادی برای خرید این وسایل از 150 دلار تا 35 هزار دلار متغیر است ولی امکان دارد درصورت رقابت مشتریان شاهد افزایش بیشتر این قیمت ها باشیم.

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر در ماه اکتبر، موجی از اخراج ها را به راه انداخت و بعضی دیگر نیز از ادامه کار با شبکه اجتماعی مذکور استعفا دادند. این اقدامات برای کاهش هزینه های شرکت انجام شد و ماسک در ماه نوامبر به دورکاری بعضی کارمندان نیز سرانجام داد و اعلام نمود ناهار رایگان در دفتر سانفرانسیسکو دیگر ارائه نخواهد شد. این اقدامات باعث شده است تا تعداد زیادی وسایل آشپزخانه دفتر مذکور ازجمله یخچال و گریل و غیره نیز عملاً بلااستفاده باشند و در لیست اقلام حراجی این شبکه اجتماعی قرار بگیرند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2188

به "ایلان ماسک چوب حراج به اموال توییتر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک چوب حراج به اموال توییتر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید