انیمیشن دوست باغچه من فراوری می گردد

به گزارش مجله ستاره، علیرضا گلپایگانی در حال ساخت و کارگردانی انیمیشنی با عنوان دوست باغچه من با موضوع ارزش دوستی و صمیمیت است.

انیمیشن دوست باغچه من فراوری می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، انیمیشن دوست باغچه من از جمله تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که توسط علیرضا گلپایگانی ساخته می گردد.

گلپایگانی درباره گروه سنی مورد نظر این انیمیشن گفت: کتاب دوست باغچه من به نویسندگی و تصویرگری رضا دالوند که انیمیشن از روی آن ساخته می گردد، برای خردسال است، ولی من سعی کردم که موضوع و محتوای آن را به گونه ای ارائه دهم که مخاطبان نوجوان و حتی بزرگ تر را هم تحت پوشش قرار دهد.

عضو هیات علمی گروه کارشناسی ارشد انیمیشن دانشگاه هنر درباره موضوع انیمیشن دوست باغچه من، شرح داد: موضوع این اثر درباره ذهنیت یک دختربچه است که پی می برد ارزش دوستی خیلی بالا است. این انیمیشن به مخاطب خود می گوید که قدر دوستی و صمیمیت را بدانیم. دانستن ارزش دوستی نه تنها برای خردسالان مهم است، بلکه دغدغه بزرگ تر ها هم هست.

کارگردان انیمیشن دوست باغچه من درباره تکنیک مورد استفاده از ساخت این اثر، اظهار کرد: تصویرسازی کتاب دوست باغچه من در رویدادی در ژاپن جایزه گرفته است و همین تصویرسازی ها و گرافیک کتاب ما را به سمت استفاده از تکنیک خمیر روی شیشه، سوق داد.

گلپایگانی تأکید کرد: تکنیک خمیر روی شیشه کمتر در ساخت انیمیشن های ایرانی استفاده شده، زیرا تکنیک سختی است. البته هنوز ما به قطعیت برای استفاده از این تکنیک در ساخت انیمیشن دوست باغچه من نرسیده ایم، ولی فعلا در حال اتود کردن آن هستیم.

این کارگردان انیمیشن در خاتمه سخنان خود درباره زمان خاتمه ساخت انیمیشن دوست باغچه من، یادآور شد: برای نوشتن داستان و فیلمنامه تنها به ذهنیت خودم تکیه نمی کنم و از هنرمندان شاخص و شناخته شده در این زمینه مشورت می گیرم. داستان و فیلمنامه این اثر تا خاتمه سال آماده می گردد و از اوایل سال 99 ساخت انیمیشن دوست باغچه من را شروع می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 751

به "انیمیشن دوست باغچه من فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن دوست باغچه من فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید