اعزام کاروان 300 میلیاردی تجهیزات ورزشی زنگ درس تربیت بدنی در استان ها

به گزارش مجله ستاره، از روز چهارشنبه و به صورت رسمی، کاروان 30 میلیاردتومانی تجهیزات ورزشی مدارس در سراسر کشور به حرکت درخواهد آمد.

اعزام کاروان 300 میلیاردی تجهیزات ورزشی زنگ درس تربیت بدنی در استان ها

به گزارش خبرنگاران، کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی جهت تجهیز ساعات درس تربیت بدنی مدارس کشور در سال تحصیلی پیش رو به ارزش 300 میلیارد ریال تهیه گردیده و طبق برنامه از روز چهارشنبه 14 شهریور ماه به صورت رسمی از مراکز ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور به سمت مدارس به حرکت درخواهد آمد.

بر اساس به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اقلام ورزشی این کاروان ها که متناسب با مفاد درس تربیت بدنی مقاطع مختلف تحصیلی تهیه گردیده، مشتمل بر توپ های فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، حلقه هولاهوپ، راکت های پینگ پنگ و بدمینتون، میز تنیس ، طناب ورزشی، مانع مخروطی، کاورهای رنگی ورزشی و ... است تا در جهت رفاه حال معلمین درس تربیت بدنی و دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو، به مدارس سراسر کشور ارسال می شود.

لازم به ذکر است حرکت کاروان های اقلام ورزشی پس از افتتاح رسمی از خراسان رضوی، طبق تقویم اجرایی به مدت 10 روز در سایر استان های کشور ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 34

به "اعزام کاروان 300 میلیاردی تجهیزات ورزشی زنگ درس تربیت بدنی در استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کاروان 300 میلیاردی تجهیزات ورزشی زنگ درس تربیت بدنی در استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید