اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال اصلاح شد؛ پسر می آید!

به گزارش مجله ستاره، به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به خبر منتشر شده در روز گذشته (سی ام فرودین) با تیتر بازگشت کالدرون به فوتبال ایران به اطلاع می رساند در نامه ارسال شده به فدراسیون فوتبال نام GABRIEL CALDERON قید شده و ریاست محترم کمیته جوانان بر همین اساس نام ایشان را طبق نامه دریافتی اعلام نموده است.

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال اصلاح شد؛ پسر می آید!

باتوجه به اصلاح این موضوع از سوی گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس، با آنالیز مجدد تعیین شد گابریل کالدرون پیگرینو (PELLEGRINO) پسر گابریل کالدرون به نمایندگی از فیفا به عنوان کارشناس فنی مسئول پروژه تجزیه و تحلیل اکوسیستم فیفا و رشد استعدادها در فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.

وی دارای مدرک دکترای علوم ورزشی از دانشگاه پلی تکنیک مادرید است. او در گذشته رئیس آموزشگاه رئال بتیس بوده و در حال حاضر مربی آموزشگاه فوتبال رئال مادرید است و به عنوان مدرس تخصصی حوزه آموزشگاه و جوانان، مسئولیت نظارت بر مربیان جوانان ایرانی را خواهد داشت. وی همچنین سابقه مربیگری در باشگاه های الوصل امارات، الهلال عربستان، رئال بتیس و تیم زیر 18سال ختافه را دارد. در قالب این طرح فیفا مسئولیت چند کشور را به یک مدرس واگذار می نماید.

شایان ذکر است این انتخاب از سوی فیفا و مبتکر این پروژه در دنیا آرسن ونگر است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1599

به "اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال اصلاح شد؛ پسر می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال اصلاح شد؛ پسر می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید