ارسال سومین محموله یاری های بشردوستانه ازبکستان به روسیه

به گزارش مجله ستاره، دولت ازبکستان برای حمایت از کوشش های روسیه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا سومین محموله یاری های بشردوستانه ای خود را به این کشور ارسال کرد.

ارسال سومین محموله یاری های بشردوستانه ازبکستان به روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، دولت ازبکستان برای حمایت از کوشش های روسیه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا سومین محموله یاری های بشردوستانه ای خود را به این کشور ارسال کرد.

سفارت ازبکستان در روسیه اظهار داشت که هواپیمایی حامل سومین محموله یاری های بشردوستانه ای در فرودگاه ونوکووا شهر مسکو فرود آمده است.

ازبکستان در تاریخ 18 و 20 آوریل نیز به روسیه محموله یاری های بشردوستانه ای شامل ماسک و همچنین لباس پزشکی ارسال نموده است.

مقامات روسی ضمن قدردانی از دولت ازبکستان بابت ارسال یاری های بشردوستانه ای برای مبارزه با کرونا، اظهار داشتند: این محموله یاری های بشردوستانه بار دیگر شراکت و دوستی ازبکستان و روسیه را ثابت کرد.

در ضمن روسیه نیز در مبارزه با کرونا به ازبکستان به طور فعال یاری می نماید پیشتر مسکو به تاشکند کیت های تشخیص کرونا ارسال نموده بود.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به کرونا در ازبکستان به 1716نفر رسیده است. تا امروز در ازبکستان 495 نفر از کرونا بهبود یافتند و 7 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 954

به "ارسال سومین محموله یاری های بشردوستانه ازبکستان به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال سومین محموله یاری های بشردوستانه ازبکستان به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید