احیای بازارچه دائمی صنایع دستی در بوشهر

به گزارش مجله ستاره، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر از مرمت و احیای یکی از بناهای ارزشمند این استان به عنوان بازارچه دائمی و کارگاه آموزشی صنایع دستی در بافت تاریخی این شهر اطلاع داد.

احیای بازارچه دائمی صنایع دستی در بوشهر

جهت دریافت مشاوره خدمات قالب طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سراسر استان اطلاع داد و گفت: 28 بازارچه صنایع دستی در سراسر بوشهر از اسفند 98 تا سرانجام تعطیلات نوروز 99 برای ارائه تولیدات هنرمندان دایر است.

او اضافه نمود: با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاران این بازارچه ها در اماکن مناسب، پرتردد، سایت های گردشگری و محوطه های تاریخی برابر ضوابط برپا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر از برگزاری کارگاهای آموزشی صنایع دستی در بافت های تاریخی استان اطلاع داد و اظهار کرد: این کارگاه ها و نمایشگاه ها هم اکنون در بعضی از بناها دایر شده است و این فرایند ادامه خواهد داشت.

او از ساخت یک بازارچه دائمی و کارگاه آموزشی صنایع دستی اطلاع داد و اضافه نمود: یکی از بناهای تاریخی این شهر واقع درگذر گردشگری رفیعی-رشیدی به عنوان بازارچه دائمی مرمت و احیا می گردد.

ارسطوزاده با تأکید به عرضه محصولات فاخر صنایع دستی در این بازارچه ها گفت: تمامی ضوابط عرضه محصولات صنایع دستی در بازارچه ها به استانداری، شهرداران، فرماندارها و دهیاران ابلاغ شده است و بر اساس آن، کالای صنایع دستی که به تأییدیه این اداره کل و معاونت صنایع دستی رسیده باشد، عرضه خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 741

به "احیای بازارچه دائمی صنایع دستی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای بازارچه دائمی صنایع دستی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید