اثرگذاری دلار در بازار این هفته ، هفته آینده معاملات بهتر می شود؟

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در معاملات هفته دوم دی فرایند نسبتا با ثباتی را پشت سر گذاشت اما در نهایت با نزول شاخص همراه بود. شاخص کل بازار در انتها معاملات چهارشنبه 15 دی به کانال یک میلیون و 363 هزار واحد رسید.

اثرگذاری دلار در بازار این هفته ، هفته آینده معاملات بهتر می شود؟

شاخص کل در معاملات روز چهارشنبه درصورتی با 294 واحد مثبت کار خود را پایان داد که شاخص هم وزن با 511 واحد کاهش همراه بود.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سهام در مصاحبه با خبرنگاران انتظار بازار برای کاهش قیمت دلار را یکی از دلایل زوند نزولی بورس در این هفته دانست.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سایر متغیرهای اثرگذار تغییرات چندانی نداشتند، انتظار کاهش قیمت دلار و مساله اصلاحات بودجه را از عوامل نزولی بازار در هفته دوم دی معرفی کرد.

رضایتی پیش بینی کرد که بازار هفته آینده به فرایند قیمت دلار بستگی دارد. او در ادامه توضیح داد که اگر قیمت دلار در همین کانال باقی بماند و تغییرات زیادی نداشته باشد، احتمالا فرایند معاملات بهبود پیدا کند.

بورس هفته آینده بهتر می شود؟

مهدی رضایی در پایان گفت: از آن جایی که انتظار کاهش زیادی در قیمت دلار برای هفته آینده وجود ندارد، انتظار می رود بازار با فرایند بهتری همراه باشد اما صعود چندانی نخواهد داشت.

خبری زاد در رابطه با تزریق پول از صندوق تثبیت به بورس گفت: هنوز وعده های تزریق پول از صندوق تثبیت به بازار سهام عملی نشده و به نظرم اگر پول صندوق تثبیت به بازار تزریق می شد بورس جان می گرفت.

محمد خبری زاد کارشناس بازار سهام در هیمن رابطه گفت: این روزها بورس مثل یک ماشین بدون استارت است که برای روشن شدن و حرکت باید هلش داد. خبری زاد عقیده دارد با تزریق حدود هزار میلیارد تومان می توان بورس را حرکت داد.

آخرین پیش بینی ها از بازار سهام را در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1947

به "اثرگذاری دلار در بازار این هفته ، هفته آینده معاملات بهتر می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثرگذاری دلار در بازار این هفته ، هفته آینده معاملات بهتر می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید