شروع به کار نمایشگاه اکسپو گردشگری چین

به گزارش مجله ستاره، نمایشگاه بین المللی اکسپو گردشگری چین در شهر تیانجین این کشور و با حضور ایران افتتاح شد.

شروع به کار نمایشگاه اکسپو گردشگری چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

با حضور کشورهای مختلف جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری سال 2018 میلادی چین در شهر تیانجین در شمال شرق این کشور گشایش یافت.

700 شرکت از جمله شماری از شرکت های ایرانی در این نمایشگاه که با هدف همکاری میان چین و کشورهای دیگر راه اندازی شده است، حضور دارند.

نمایشگاه اکسپو گردشگری چین 2018 به هفت دسته بزرگ تقسیم شده است و در قالب کشورهای جهت راه ابریشم، کشورهای ایران، پاکستان، مغولستان، هند، نپال، سریلانکا، افغانستان، لهستان و تایلند در این نمایشگاه حاضر شده اند.

برآوردها نشان می دهد نزدیک به 85 میلیون سفر از کشورهای حوزه راه ابریشم به چین میان سال های 2016 تا 2020 میلادی انجام خواهد شد و درآمد حاصله برای این کشور از این سفرها به 110 میلیارد دلار خواهد رسید.

همزمان با برپایی این نمایشگاه اعلام شد در سال 2020 میلادی نزدیک به 157 میلیون چینی به کشورهای دیگر سفر خواهند کرد و این کشور با پیشی دریافت از فرانسه، تا سال 2030 میلادی به محبوب ترین مقصد گردشگری جهان تبدیل خواهد شد.

قرار است چندین نشست فرهنگی، هنری و گردشگری در حاشیه نمایشگاه اکسپو گردشگری تیانجین چین بین دیگر کشورهای جهان از جمله کشورهای حوزه راه ابریشم و چین برگزار گردد.

این نمایشگاه به مدت سه روز دایر است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 523

به "شروع به کار نمایشگاه اکسپو گردشگری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نمایشگاه اکسپو گردشگری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید