50 درصد زمین های اطراف دانشگاه الزهرا(س) هنوز به تصرف درنیامده ، شروع دو پروژه عمرانی دانشکده ها در 1400 خبرنگاران

به گزارش مجله ستاره، معاون اقتصادی اداری دانشگاه الزهرا (س) گفت: 50 درصد زمین های اطراف دانشگاه که احکام حقوقی برای آن صادر شده، هنوز به تصرف دانشگاه درنیامده است.

50 درصد زمین های اطراف دانشگاه الزهرا(س) هنوز به تصرف درنیامده ، شروع دو پروژه عمرانی دانشکده ها در 1400 خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رحمانی، معاون اقتصادی و اداری دانشگاه الزهرا (س) در نشست خبری که امروز برگزار گردید، گفت: 12 هزار متر مربع زمین های دانشگاه الزهرا (س) که برای آن ها احکام حقوقی صادر شده در تصرف افرادی است که هنوز از تصرف آها خارج نشده است.

وی اضافه کرد: 50 درصد از این احکام اجرایی شده و 50 درصد زمین ها هنوز به دانشگاه تعلق نگرفته است. در پی این هستیم که یک فضای مناسب برای 50 درصدی که تا به امروز آزاد شده ایجاد کنیم. برنامه ای که برای این زمین ها داریم ساخت فضای آموزشی و پژوهشی است؛ چرا که دانشجویان احتیاج اصلی شان فضای آموزشی است و فضای آموزشی در حد استاندارد نداریم.

وی گفت: هر کدام از دانشکده ها باید یک ساختمان مستقل داشته باشند و بحث اصلی ما توسعه و مناسب سازی و استانداردسازی این فضاهاست.

وی یادآور شد: این موضوع با اینکه حقوقی و بدوی شده است سعی کردیم به مسائل انسانی توجه کنیم و امیدواریم با 50 درصد صورت گرفته بتوانیم در ابتدای 1400 دو پروژه ساخت دانشکده را در این زمین ها کلید بزنیم.

وی در مورد درآمد های اختصاصی دانشگاه گفت: درآمد های اختصاصی دانشگاه الزهرا (س) در سال 99 حاصل از آموزش های آزاد بود که این دانشگاه توانسته دوره های متنوع و پرتقاضا در این حوزه برگزار کند.

رحمانی گفت: محدودیت هایی در معاونت پژوهشی و آموزشی و دانشجویی ایجاد شد و درآمد های پیش بینی شده در این حوزه ها محقق نشد؛ اما در حوزه آموزش های آزاد توانستیم این کسری درآمد ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1524

به "50 درصد زمین های اطراف دانشگاه الزهرا(س) هنوز به تصرف درنیامده ، شروع دو پروژه عمرانی دانشکده ها در 1400 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد زمین های اطراف دانشگاه الزهرا(س) هنوز به تصرف درنیامده ، شروع دو پروژه عمرانی دانشکده ها در 1400 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید