1560 واحد تولیدی تحت تملک بانک ها واقع شده است

به گزارش مجله ستاره، دبیر ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور با بیان اینکه 1560 واحد فراوریی تحت تملک بانک ها قرار گرفته است، گفت: اگر بتوانیم تا سرانجام سال 50 درصد این واحدها را هم با روش اقاله، احیا کنیم به نقطه مطلوب نزدیک شده ایم.

1560 واحد تولیدی تحت تملک بانک ها واقع شده است

صدیف بیک زاده در خصوص شرایط واحدهای فراوریی تحت تملک بانک ها، اظهار کرد: واحدهای راکد را شناسایی دقیق کردیم و با توجه به اینکه تمام واحدهای فراوریی اعم از صنعتی، کشاورزی و … را در دایره شناسایی قرار دهیم، طبق آخرین آمار 1560 واحد فراوریی تحت تملک بانک های کشور قرار دارند.

دبیر ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور اضافه کرد: بعلاوه طبق آمار، بیشتری واحد فراوریی تحت تملک بانک کشاورزی قرار گرفته است؛ 440 واحد به وسیله این بانک مورد تملک قرار گرفته که عموماً واحدهای فراوریی کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم که سال جاری تا جایی که امکان دارد و فرد توانایی بازپس گیری واحد را داشته باشد، با روش اقاله واحدها را احیا کنیم؛ اقاله به معنای هماهنگی بین ذی نفع و بانک است تا از این طریق دوباره واحد فراوریی در اختیار ذی نفع قرار گیرد.

دبیر ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور گفت: برنامه ما احیای کل واحدهاست اما اگر بتوانیم تا انتها سال 50 درصد این واحدها را هم با روش اقاله، احیا کنیم به نقطه مطلوب نزدیک شده ایم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2070

به "1560 واحد تولیدی تحت تملک بانک ها واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1560 واحد تولیدی تحت تملک بانک ها واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید