کشاورز: لغو بازی با برزیل تبعات بین المللی دارد

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران ، محمد کشاورز درباره قهرمانی گیتی پسند در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال می گوید: تیم ما شرایط خوبی داشت و خوشبختانه در نیم فصل اول قهرمان شدیم. سال جاری تیم ما به موقع تمریناتش را آغاز کرد و بدنسازی خوبی داشتیم.

کشاورز: لغو بازی با برزیل تبعات بین المللی دارد

کشاورز اشاره ای به مسائل لیگ دارد: توپهای لیگ مشکل دارد و اصلا خوب نیست. این توپها سبک است و تغییر مسیر می دهد. لایه روی خیلی از توپهای ما در تمرین پاره شده است. کنترل این توپها هم سخت است. شنیده ام کمیته فوتسال اعلام نموده تا انتها فصل از همین توپها استفاده می گردد. نمی دانم چه سیاستی پشت استفاده از این توپها است ولی انصافا کیفیت خوبی ندارد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره لغو سفر بازی با برزیل معتقد است: باعث تاسف است که این بازی بزرگ لغو شد. قطعا این مسئله در روابط بین الملل فوتسال هم تاثیر می گذارد. ما سالها قبل بازی با اسپانیا را از دست دادیم که تبعات بدی برایمان داشت. لغو این بازی هم همینطور است. اینجا فقط بحث یک بازی مطرح نیست بلکه صندلی آن بازی و ارتباطات بین المللی هم مدنظر هستند. کاش مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال از ابتدا هماهنگ می کردند و بعد تصمیم می گرفتند تا این مشکل ایجاد نگردد.

180 – 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 78

به "کشاورز: لغو بازی با برزیل تبعات بین المللی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورز: لغو بازی با برزیل تبعات بین المللی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید