چراغ سبز دورتموند به پیشنهاد منچستریونایتد، ستاره بارسلونا در راه منچسترسیتی

به گزارش مجله ستاره، جیدون سانچو در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است و منچسترسیتی هم می خواهد سرجی روبرتو را از بارسلونا جذب کند.

چراغ سبز دورتموند به پیشنهاد منچستریونایتد، ستاره بارسلونا در راه منچسترسیتی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، فصل جابجایی در لیگ های معتبر اروپایی شروع شده و باشگاه های مطرح در کوشش هستند تا بازیکنان مدنظرشان را جذب نمایند. در این میان بعضی ستاره ها با انتقال به تیمی دیگر سر و صدای زیادی به پا می نمایند.

رسانه های اروپایی خبر دادند جیدون سانچو، ستاره تیم دورتموند پس از کش و قوس های فراوان راهی منچستریونایتد می گردد. پیشنهاد باشگاه دورتموند 109 میلیون پوند بود که پس از مذاکرات متعددی که شیاطین سرخ داشتند در قیمت 100 میلیون پوند به توافق رسیدند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، ستاره انگلیسی فصل آینده برای منچستریونایتد بازی خواهد نمود.

منچسترسیتی در کوشش است تا سرجی روبرتو، بک راست بارسلونا که قابلیت بازی در پست های هافبک و وینگر را هم دارد، در فصل آینده جذب کند. بازیکنی که پپ گواردیولا علاقه زیادی به او دارد و زمانی که سرمربی بارسلونا بود، به او زیاد میدان می داد.

پیر امریک اوبامیانگ که سودای جدایی از آرسنال در سر دارد، با پیشنهاد جدی از سوی چلسی روبرو شده و با توجه به صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا احتمال حضورش در جمع آبی پوشان لندنی زیاد است.

فیلیپه کوتینیو که در فهرست انتقال قرضی بارسلونا واقع شده است، احتمالاً راهی تاتنهام خواهد شد. ژوزه مورینیو تمایل زیادی دارد تا از این ستاره برزیلی در تیمش استفاده کند.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1218

به "چراغ سبز دورتموند به پیشنهاد منچستریونایتد، ستاره بارسلونا در راه منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز دورتموند به پیشنهاد منچستریونایتد، ستاره بارسلونا در راه منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید