پرچمدار سامسونگ بروزرسانی می گردد؛ چه تغییراتی در راه است؟

به گزارش مجله ستاره، دیجیاتو نوشت: از جمله ویژگی های این آپدیت، می توان به گزینه جدیدی برای بزرگنمایی 2 برابر در حالت پرتره و روان تر شدن انیمیشن های One UI اشاره نمود.

پرچمدار سامسونگ بروزرسانی می گردد؛ چه تغییراتی در راه است؟

سامسونگ یک به روزسانی حجیم 2.2 گیگابایتی برای گوشی های سری گلکسی S23 منتشر نموده که ویژگی های قابل توجهی مانند بهبود عملکرد دوربین را به همراه دارد.

آپدیت نرم افزاری تازه گلکسی S23، S23 پلاس و S23 اولترا تحت عنوان فریم ور S91xBXXU2AWF1 منتشر شده است و با حجمی حدود 2.2 گیگابایت، بهبودهای عمده ای را به همراه دارد. براساس گزارش SamMobile، این به روزرسانی فعلا برای کاربران اندونزی، مالزی، تایلند و فیلیپین منتشر شده و احتمالاً در چند روز آینده، در سایر کشورهای آسیایی و اروپایی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی های تازه گلکسی S23

براساس گزارش کاربران شبکه های اجتماعی که درباره ویژگی های این به روزرسانی منتشر شده، سامسونگ با آپدیت نرم افزاری خود، گزینه تازهی برای بزرگنمایی 2 برابر به حالت پرتره برنامه دوربین پرچمدارانش اضافه نموده است. در چند وقت گذشته، بعضی کاربران به مشکل فوکوس اتوماتیک دوربین این گوشی ها اشاره نموده بودند که اکنون غول کره ای با این آپدیت، آن را رفع نموده است.

علاوه بر این، در آپدیت تازه گلکسی S23 پردازش حالت شب دوربین نسبت به قبل کمی متفاوت تر شده است و انیمیشن ها و تغییرات رابط کاربری One UI روان تر شده اند. عملکرد لمسی گوشی ها دیگر تغییر قابل توجه این به روزسانی است که به گفته کاربران، پیشرفت های ظریفی در آن دیده می گردد.

کاربران گلکسی S23 از مدت ها قبل منتظر به روزرسانی ژوئن 2023 بوده اند که در گذشته نیز شایعه شده بود بهبودهای چشمگیری برای دوربین آن به همراه خواهد داشت. با این حال، زمان انتشار این آپدیت به دلایل نامشخصی به تعویق افتاد و دیگر گوشی های سطح پایه، میان رده و رده بالا شرکت کره ای زودتر این به روزرسانی را دریافت کردند. البته سامسونگ به طور رسمی در گزارش تغییرات این به روزرسانی، ویژگی های آن را شرح نداده است.

اگر یکی از دستگاه های خانواده گلکسی S23 را دارید، می توانید به وسیله تنظیمات آن، انتشار و در دسترس بودن این به روزرسانی تازه را آنالیز کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2250

به "پرچمدار سامسونگ بروزرسانی می گردد؛ چه تغییراتی در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار سامسونگ بروزرسانی می گردد؛ چه تغییراتی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید