نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی در قزوین شروع به کار کرد

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، سومین روز نشست هیئت اجرایی مجمع شهر داران آسیایی20 کشور دنیا به میزبانی قزوین از امروز دوشنبه در سالن باغستان شروع شد.

نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی در قزوین شروع به کار کرد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

پنجمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی از 7 شهریور ماه در تهران شروع شده و تا 10 شهریورماه به میزبانی مشترک شهرهای تهران و قزوین در حال برگزاری است که نشست پایانی با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مجمع شهرداران آسیایی که به عنوان یک شبکه همکاری و ارتباطی بین شهرداران آسیایی در سال 2008 میلادی به ابتکار شهردار تهران پایه گذاری شد، هم اکنون به عنوان یک تشکل تخصصی پیشتاز مناسبات بین المللی در میان شهرهاست.

این نهاد تخصصی از سال 2008 تا به امروز پیروز به برگزاری 4 دوره اجلاس در شهرهای تهران، استانبول،بانکوک و هایکو شده و درحال حاضر پنجمین نشست هیئت اجرایی این نهاد که متشکل از 21 شهر آسیایی است، با حضور تعدادی از شهرداران و مقامات شهری و محلی، کارشناسان و صاحب نظران مدیریت شهری در قزوین به مدت دو روز در حال برگزاری است.

برگزاری سه نشست تخصصی مدیریت شهری همزمان با این رویداد با محور حمل و نقل و ترافیک شهرهای آسیایی، گردشگری شهری در شهرهای آسیایی و فرهنگ شهرهای غرب آسیا و خاورمیانه از برنامه های این اجلاس است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 697

به "نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی در قزوین شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی در قزوین شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید