مقاله: بهترین رفتینگ ها در کانادا

به گزارش مجله ستاره، رودخانه اتاوا که در کناره پایتخت کشور واقع شده است یکی از بهترین آبها در شرق کوههای راکی است.تورها بیش از 40 سال است که برقرار هستند و میدانند که چگونه یک تجربه درجه یک و عالی در رودخانه را به شما ارائه دهد.برای رفتینگ اتاوا به لباس خاصی نیازی نیستتد بیلتون Wild Water Adventures را در رودخانه اتاوا شروع کرد.

مقاله: بهترین رفتینگ ها در کانادا

ما در Wild Water Adventures بزرگترین رفتینگ آب سفید را در نزدیکی Banff داریم. چیزی که ما بیشتر دوست داریم این است که خودمان را باید برای امواج مهیج آن آماده کنیم. در رفتینگ هرچه موج بزرگتر باشد، بهتر است. از دیدگاه ما، در اینجا بهترین رودخانه ها برای رفتینگ در کانادا را جمع آوری نموده ایم.

استان شرقی کبک میزبان مجموعه ای پر از رودخانه ها است که رودخانه Jacques-Cartier در بالای لیست واقع شده است. برای تفریح نیم روزه در آب ها، رفتینگ Jacques-Cartier را انتخاب کنید.

رودخانه ها، مانند آدم ها، دارای شخصیت هستند. و صفاتی خاص دارند. یک رودخانه ممکن است ملایم، دیگری سخت و معتدل باشد. هیچ دو رودخانه یا بخشی از رودخانه شبیه هم نیستند. هرکدام استثنایی هستند و قابل کاوش و گردش هستند.

در حالی که سفرهای روزانه در رودخانه ها در Wild Water Adventures مورد توجه قرار گرفته است، اما هرگز نمی توان قدرت یک سفر رفتینگ چند روزه در صحرا را دست کم گرفت. به سختی می توان 12 روز در بیابان کانادا، به دور از هیاهو، شلوغی و سر و صدا گذراند. بدون شک، بهترین رفتینگ چند روزه در کانادا با River River Expeditions / Nahanni Expeditions است.

منبع مقاله: بهترین رفتینگ ها در کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1573

به "مقاله: بهترین رفتینگ ها در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین رفتینگ ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید