مایکل کیتون در فیلم فلش دوباره نقش بتمن را ایفا خواهد نمود

به گزارش مجله ستاره، مایکل کیتون، نخستین بازیگر سینمایی بتمن در فیلم فلش (Flash) دوباره در نقش شوالیه تاریکی و بروس وین ایفای نقش خواهد نمود.

مایکل کیتون در فیلم فلش دوباره نقش بتمن را ایفا خواهد نمود

حدس هایی درباره حضور چند بتمن در فیلم فلش به خاطر تلاقی های زمانی (مولتی ورس) این فیلم وجود داشت و بالاخره حضور دو بتمن متفاوت با بازی مایکل کیتون و بن افلک در این فیلم به طور رسمی تأیید شد.

بر اساس گزارش آژانس استعدادیابی کیتون، مایکل کیتون و افلک در فیلم فلش هر کدام نسخه شخصی خود از بروس وین را ارائه می دهند و با بری آلن با نقش آفرینی ازرا میلر تعامل می نمایند تا واقعیت از بین رفته را درست نمایند.

ایده بازگشت کیتون در نقش بتمن برای هواداران شوالیه تاریکی همواره جذاب بوده است، اما این بازیگر انگلیسی چندی قبل با تردید از پذیرش دوباره نقش بروس وین صحبت نموده و میزان شیوع کروناویروس در انگلستان را عامل معین نماینده ای برای حضور در فیلم فلش اعلام نموده بود. این طور که پیداست شروع واکسیناسیون سراسری در انگلستان و پیشنهاد اقتصادی مناسب برادران وارنر این بازیگر 69 ساله را یک بار دیگر برای بتمن شدن سر شوق آورده است. کیتون در دو فیلم ابتدایی بتمن یعنی بتمن و بازگشت بتمن نقش آفرینی نموده است، اما برای بازی در بتمن برای همواره با برادران وارنر به توافق اقتصادی نرسید.

از سویی دیگر بن افلک در فیلم های لیگ عدالت و بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت در نقش ناجی گاتهام ظاهر شده است.

چند ماه قبل در نظرسنجی جدید نشریه بریتانیایی ریدیو تایمز کریستین بیل به عنوان بهترین بتمن تمام دوران ها انتخاب شد. هو فولرتون مسؤول برگزاری این نظرسنجی در ریدیو تایمز اعلام نموده است: کریستین بیل شاید یک اسپری ضد کوسه خفاشی -اشاره به سکانسی در فیلم بتمن محصول 1966- و همراهی وفادار نداشته باشد، اما با کسب بیش از 40 درصد آرا نشان می دهد محبوبیت این بتمن هنوز روبه افول نیست.

پس از بیل، آدام وست بازیگر دهه 1960 میلادی نقش بتمن در سریال ماجرایی، کمدی و تخیلی بتمن با تصاحب 14 درصد آرا و مایکل کیتون با کسب 13 درصد آرا در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

فیلم فلش برای اکران در تاریخ 13 آبان 1401 (4 نوامبر 2022) برنامه ریزی شده است.

منبع: Comic Book

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1610

به "مایکل کیتون در فیلم فلش دوباره نقش بتمن را ایفا خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل کیتون در فیلم فلش دوباره نقش بتمن را ایفا خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید