قسمت بعدی مجموعه بازی های Syberia معرفی گشت

به گزارش مجله ستاره، استودیوی Microids بازی Syberia: The World Before - عنوان بعدی در مجموعه Syberia - را معرفی کرد. هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم های مقصد مشخص نشده است.

قسمت بعدی مجموعه بازی های Syberia معرفی گشت

الیوت گراسیانو (Elliot Grassiano) - رئیس استودیوی Microids - طی اطلاعیه چنین گفت:

دو سال پس از عرضه قسمت آخر، می دانیم که طرفداران کنجکاو و مشتاق عنوان بعدی ماجراهای قهرمان محبوب ما کیت واکر (Kate Walker) هستند. بازی در حال توسعه است و ما خوشحالیم که یکبار دیگر به جهان یکتای بنوا سوکال (Benoit Sokal) ملحق شویم. این ماجرا فرصتی را برای طرفداران مجموعه مهیا می کند تا قهرمان مان را بیشتر بشناسند، و دوباره خود را در اتمسفر بازی اول رها سازند.

بنوا سوکال - مولف و کارگردان هنری مجموعه Syberia - هم اضافه کرد:

من امروز بسیار خرسندم که می توانم سفر کیت را ادامه دهم، و این ماجرا را یکبار دیگر با گروه Microids شریک شوم. من امیدوارم که مانند قسمت های قبلی بتوانم داستانی رازآلود را، با اوتوماتاهای بیشتری برای کنترل، معماهای بیشتری برای حل، و شخصیت های غریبی جهت ملاقات، به طرفداران ارائه دهم. من دیگر نمی توانم برای اشتراک گذاردن بخش بزرگتری از جهانم با شما بیشتر از این صبر کنم.

در معرفی کلیات بازی در سایت Microids چنین آمده است:

عنوان Syberia: The World Before در این قسمت از ما دعوت می کند تا ماجراهای کیت واکر را در تحقیقات جدید خود، پی بگیریم. این سفر ما را به قاره ها و زمان های مختلفی خواهد برد تا سفری را تجربه نماییم که در هیاهوها و تراژدی های قرن بیستم ریشه گرفته است.

بازی Syberia: The World Before - که برای 18 ماه گذشته در پروسه تولید بوده است - طرفداران را به اتمسفر بی همتایی که وجه معینه مجموعه بوده است، باز خواهد گرداند، تا سناریویی را کشف کنند سرشار از راز، شعر و احساس. ماجرایی بر اساس سفر و جستجو، مکانیسم های نبوغ آسا، و البته هنر شگفت آور بنوا سوکال.

بازی Syferia: The World Before با مناظر برفی، معمایی، و رویاگونه اش، با اوتوماتاهایش، و با شخصیت های پیچیده و دوست داشتنی اش، باید مورد پسند دوستاران قبلی مجموعه و نیز تازه واردان قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر - از جمله تاریخ انتشار، پلتفرم های مقصد، و تصاویر بازی - به زودی معین خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 297

به "قسمت بعدی مجموعه بازی های Syberia معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بعدی مجموعه بازی های Syberia معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید