فن خال در اندیشه تغییر روش پس از حذف از جام اتحادیه

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران: سرمربی شیاطین سرخ پس از حذف شاگردانش از دور رقابت های جام اتحادیه انگلیس اذعان کرد باید تغییراتی در روش بازی تیمش به وجود بیاورد.

فن خال در اندیشه تغییر روش پس از حذف از جام اتحادیه

به گزارش خبرنگاران، لوئیز فن خال پس از شکست 4 بر صفر شاگردانش مقابل تیم دسته دومی میلتون کینس دونز و حذف تحقیرآمیز از جام اتحادیه انگلیس گفت: پشیمان نیستم. باید مشکل تیم را آنالیز و روش های خودمان را تغییر دهیم. پیش از این با این روش نتیجه گرفته بودیم و فکر می کردم روش های خوبی هستند. گل هایی که ما در این مسابقه خوردیم روی اشتباهات فاحش خودمان رقم خورد. نباید در ادامه مرتکب چنین اشباهاتی شویم.

وی اضافه نمود: پس از اینکه با نتیجه 2 بر صفر از حریف عقب می افتید جبران نتیجه کار خیلی دشواری است. در نیمه دوم با وجود موقعیت های زیادی که برای گلزنی پیدا کردیم ولی خوش شانس نبودیم و هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

فن خال گفت: هواداران باید به فلسفه ما ایمان داشته باشند، ما در حال ساخت تیمی هستیم که نمی توان در طول یک ماه یا یک سال آن را ساخت. واقعاً جای ناامیدی دارد ولی امیدوارم هواداران به باشگاه و فلسفه ای که در پیش گرفته اعتماد کنند. برای نتیجه دریافت نیاز به زمان داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 593

به "فن خال در اندیشه تغییر روش پس از حذف از جام اتحادیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال در اندیشه تغییر روش پس از حذف از جام اتحادیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید