فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

به گزارش مجله ستاره، فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت اسد (Leo)
    • ماه در موقعیت برج اسد (Leo)

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

فروردین

امروز از آن روزهایی است که اعتماد به نفستان تا آسمان رفته است. متاسفانه ممکن است قربانی هیجانات بیش از حد خودتان شده و بیش از آنچه قصدش را داشته اید حرف بزنید و به جای رسیدن به آنچه می خواهید برای خودتان دردسر درست کنید و از آنچه گفته اید پشیمان شوید. شما خودتان با رفتارتان باعث می شوید انتظار دیگران از شما زیاد گردد و با این کار خود زمینه دلخوری و ناراحتی آنها را فراهم می کنید. اگر واقعا قصد انجام کاری را ندارید وعده و وعید بی فایده به کسی ندهید .

اردیبهشت

شاید امروز متوجه موضوعی شوید که شخصیت بعضی از دوستانتان آنطور که فکر می کردید نیست. در این شرایط ممکن است خشم و یا حسادت تمام وجود شما را فرا بگیرد، ولی زمام عقل خود را به این احساسات ناگهانی ندهید و سعی کنید عاقلانه و منطقی نسبت به این شرایط عکس العمل نشان دهید. احساسات کسی که دوست دارید را نادیده نگیرید. حتی اگر او خودش آنها را به زبان نیاورد هم این موضوع باید مورد بحث قرار بگیرد و حل گردد. اگر احساس می کنید که هیچ راه بازگشتی برای ادامه رابطه قبلیتان باقی نمانده است باید احساستان را فراموش کنید تا راه را برای تجربه های تازه باز کنید .

خرداد

امروز روز یاری به کسانی است که عاشقشان هستید. اجازه ندهید یک روز دیگر هم بگذرد بی آن که به آنها گفته باشید که دوستشان دارید. زندگی کوتاه است و با هر روزی که می گذرد کوتاهتر نیز می گردد. اگر باید به یک موضوع جدی رسیدگی کنید در خصوص آن خیلی صریح برخورد کنید. شما مسئول احساسات خودتان هستید، نه دیگران! نقش قربانی را بازی نکنید؛ با این کار تنها نتیجه ای که خواهید گرفت رنج و سرخوردگی بیشتر خواهد بود. اگر یکی از دوستانتان می خواهد در خصوص موضوع مهمی با شما صحبت کند به جای این که مدام حرف او را قطع نموده و نظرات خودتان را به زبان بیاورید با تمام وجود به گفته هایش گوش کنید، او بیش از مشورت به شنیده شدن نیاز دارد .

تیر

امروز ریزترین نکات هم برای شما مهم شده و به جزییات بیشتر دقت می کنید. ممکن است بعضی افراد مورد اعتماد شما از اطمینانی که به آنها داشته اید سوء استفاده نمایند، خودتان را سرزنش نکنید و تنها افراد قابل اعتماد را جایگزین آنها کنید. از چالش هایی که امروز در پیش رو دارید فرار نکنید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد. تا وقت دارید فرصت را غنیمت بشمارید و هر شرایط ناخوشایندی که پیش می آید را در لحظه حل کنید و پیش بروید و هیچ چیز را به بعد واگذار نکنید تا دچار حسرت و پشیمانی نشوید .

مرداد

امروز به نظر همه جذاب شده و می توانید قلب هر کسی را که می خواهید به دست بیاورید ولی ممکن است بدون این که حتی خودتان هم متوجه این موضوع باشید پایتان را از حد و حدودتان فراتر گذاشته و همه چیز را خراب کنید. البته پیروز خواهید شد که با شیرین زبانی هایتان خود را از چنین مخمصه ای هم نجات دهید، ولی مسلما نمی توانید بعد از به هم ریختن اوضاع آن را به شکل اولش بازگردانید. با احتیاط گام بردارید و بعد از هر قدم از این که پایتان را جای محکمی گذاشته اید اطمینان حاصل کنید. بهتر است در محل کارتان هم مواظب حرف هایتان باشید و با این ایده های عجیب و غریبی که در سر دارید برای خودان دردسر درست نکنید .

شهریور

همواره تجزیه و تحلیل مسائل برای افراد متولد شهریور ماه کار ساده ای بوده است و همین آن ها را قادر خواهد ساخت که تصمیمی بسیار هوشمندانه بگیرند. البته اگر شما تحت فشار قرار گرفته و مجبور باشید بلافاصله انتخاب کنید ممکن است دچار سردرگمی و استرس شوید و ندانید چه کاری برای شما بهتر است، به ویژه اگر دیگران این انتخاب شما را برای قضاوت در خصوص قدرت تشخیصتان زیر نظر داشته باشند. خودتان را نبازید و در اولین قدم گزینه های غیر منطقی را حذف کنید و سپس با در نظر دریافت اولویت هایتان و مزیت هایی که هر یک از گزینه های پیش رویتان دارند به حس درونی خود اعتماد نموده و تصمیمتان را بگیرید، قلبتان شما را به بهترین راه راهنمایی خواهد نمود .

مهر

امروز شما از طرفی می توانید بهتر از هر وقت دیگری با دیگران کنار بیایید و از طرفی دیگر هم به شدت دلتان می خواهد با تفکر مستقل و کارهای شجاعانه تان دیگران را غافلگیر کنید و این دوگانگی موجود در رفتار و احساستان نمی گذارد بتوانید ارتباط مطلوبی با دیگران برقرار کنید. متاسفانه ایده هایی که شما در سر دارید با وجود این که اصلا ایده های بدی نیستند خیلی پیشتازانه هستند و باید چند قدم عقب تر رفته و برای عملی کردن این افکار و ایده ها استراتژی خود را تغییر دهید. برای این که بهترین نتیجه ممکن را بگیرید سعی کنید به جای رقابت با دیگران همکاری کنید. شما خوب می دانید که کار گروهی چقدر موثرتر می تواند باشد .

آبان

امروز اگر موانعی کوچک هم جلوی پایتان قرار بگیرند توازن و تعادل را در جهانی اطرافتان احساس می کنید. ممکن است بین شما و یکی از اطرافیانتان که با ایده ها و برنامه های شما مخالف است درگیری هایی به وجود بیاید و بحث کمی بالا بگیرد. حتی در بعدازظهر هم با رفتارتان دیگران را معذب خواهید کرد. نبرد بر سر قدرت و در دست دریافت کنترل باعث می گردد دیگران احساس نمایند که آزادیشان از آنها گرفته شده و از همکاری با شما خودداری نمایند. اگر فکر می کنید که نمی توانید با دیگران کنار بیایید پیش از آن که این مخالفت ها به یک دعوای تمام عیار تبدیل شوند خودتان را کنار بکشید و کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد .

آذر

امروز دوست دارید که به دنبال راه ها و تجربه های تازه بگردید. شاید به خاطر فشار کاری نتوانید آنقدر که خودتان می خواهید خوش بگذرانید، ولی با کمی خلاقیت می توانید در محل کارتان تجربه های تازه و در عین حال مفیدی داشته باشید. در حال حاضر شما خیلی بهتر و راحت تر از همواره می توانید احساساتتان را بیان کنید و به خوبی عمق آنها را به طرف مقابلتان نشان می دهید. اگر بتوانید به موانعی که خودتان برای خود ایجاد نموده اید غلبه نموده و فراتر از مرزهای محدود نماینده ای که برای رابطه عاطفی خود تعیین نموده اید بروید خواهید توانست روز و شبی رمانتیک را در کنار کسی که دوست دارید بگذرانید .

دی

امروز احساس می کنید که همه چیز باید تحت کنترل خودتان باشد وگرنه با به وجود آمدن مسئله ای اوضاع از دستتان خارج می گردد ولی برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید اگر سپر دفاعیتان را کم کم زمین گذاشته و به دیگران هم اجازه بدهید با شما یاری و همکاری نمایند با هیچ مشکل و سختی به خصوصی روبرو نخواهید شد و حتی نتایج بهتری هم به دست خواهید آورد. وقتی پیشرفت های کوچکی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند را می بینید یک جهش عظیم به سوی جلو به نظرتان بسیار ساده تر و امکان پذیرتر می گردد. سعی نکنید با کسی که دوست دارید مثل کارمندان و یا زیردستانتان رفتار کنید، این یک رابطه کاری نیست، اسمش عشق است .

بهمن

امروز آنقدر در رویاهایتان غرق شده اید که اطرافیان احساس می نمایند ارتباطتتان با جهانی واقعی قطع شده است. ممکن است ایده هایتان آنقدر افراط گرایانه باشند که دیگران اصلا قادر به درک آنها نباشند. سطح انرژی شما در حال حاضر بسیار بالاست، ولی این انرژی با حالتی عصبی همراه است و ذهنتان کاملا بیقرار است. همین مسئله باعث می گردد نتوانید به خوبی روی موج اطلاعاتی که دارد به شما منتقل می گردد تمرکز کنید. اگر بتوانید به اعصاب خود مسلط باشید و انرژیتان را مهار کنید، همراه با انعطاف پذیری خواهید توانست به مسائل مهمی پی برده و همچنین پاسخ هایی غیر منتظره برای آنها بیابید .

اسفند

امروز درست است که خلاقیتتان به اوج خودش رسیده ولی از طرفی حس بازیگوشی شما نیز گل نموده است. ایده هایی که برای بهتر شدن کارها در محل کارتان دارید به نظر همکارانتان خیلی جالب و ارزشمند هستند و این برای شما یک جهان می ارزد. شما تحت شرایط کیهانی موجود برای همه تبدیل به فردی دوست داشتنی شده اید و همین شرایط به شما یاری خواهد نمود که در به دست آورد آنچه از دیگران انتظار دارید بسیار پیروز تر از همواره باشید و همچنین روابط اجتماعیتان خیلی خوب و باب میلتان پیش بروند. اگر این نکته را در نظر داشته باشید که احساسات خود را با کمی صبوری همراه کنید حتما برنده خواهید بود.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1312

به "فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید