تور روسیه ارزان: شرکت 10 هزار نظامی در رزمایش زمستانی در منطقه ها جنوبی روسیه

به گزارش مجله ستاره، وزارت دفاع روسیه از مشارکت بیش از 10 هزار نفر از نیروهای واحدهای موتوریزه و تانک ناحیه نظامی جنوبی این کشور در مانورهای زمستانی برنامه ریزی شده در این منطقه اطلاع داد.

تور روسیه ارزان: شرکت 10 هزار نظامی در رزمایش زمستانی در منطقه ها جنوبی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) اظهار داشت که بیش از 10 هزار نیروهای نظامی از واحده های موتوریزه ناحیه نظامی جنوبی این کشور، در منطقه ای که مانورهای زمستانی در آن جریان دارد، رژه رفتند.

بر اساس این اطلاعات، این نظامیان از ترکیب گروه تاکتیکی گردان موتوریزه و واحدهای تانک نیروهای نظامی جنوبی روسیه هستند که در شرایط میدانی مانورهای برنامه ریزی شده زمستانی در سال تحصیلی تازه را شروع نموده اند. اردوگاه های اسکان موقت در چندین منطقه برای نیروهای نظامی تدارک دیده شده است.

مرکز فرماندهی نیروهای نظامی جنوبی روسیه بعلاوه یادآور شده که در اوایل سال 2022 نیز مانور ستادی-فرماندهی با شرکت گروه های نظامی در منطقه ها جنوب غربی برگزار خواهد شد که بیش از 3 هزار رویداد نظامی در شرایط بیابانی و کوهستانی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1924

به "تور روسیه ارزان: شرکت 10 هزار نظامی در رزمایش زمستانی در منطقه ها جنوبی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: شرکت 10 هزار نظامی در رزمایش زمستانی در منطقه ها جنوبی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید