سه مدل پیکسل واچ گوگل گواهینامه بلوتوث SIG را دریافت کردند

به گزارش مجله ستاره، طی روزها و هفته های اخیر شایعات و حدس های زیادی در خصوص ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل در فضای مجازی منتشر شد که اطلاعات خوبی از این گجت پوشیدنی تازه را در اختیار ما قرار داد. بدون شک گل سرسبد این خبرها، خبر افشای تصاویر واقعی این ساعت بود که گویا در یکی از رستوران ها پیدا شد و آن شخص نیز ضمن عکاسی از همه زوایای این ساعت آن را در اختیار رسانه های خبری قرار داد. اکنون اما در تازهترین خبرهای مربوط به پیکسل واچ آمده که سه مدل این ساعت گواهینامه بلوثوت SIG را دریافت نموده اند.

سه مدل پیکسل واچ گوگل گواهینامه بلوتوث SIG را دریافت کردند

به همین دلیل سه مدل GWT9R ،GBZ4S و GQF4C تحت عنوان زیر مجموعه کنترل نماینده گجت پوشیدنی بلوتوثی در وب سایت صدور گواهینامه SIG مشاهده شده اند. گفته می گردد که این سه شماره مدل متعلق به سه نوع مختلف از پیکسل واچ گوگل است. اگرچه به نظر می رسد که این سه مدل مختلف مربوط به یک گجت باشد، اما معین نیست که چه تفاوت هایی با هم دارند. برای مثال آیا در اندازه، وجود یک قابلیت خاص و … با هم تفاوت دارند یا نه.

احتمال می رود که به زودی این ساعت هوشمند نو در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر گردد تا از این طریق بتوانیم به اطلاعات بیشتری در خصوص این گجت پوشیدنی دست پیدا کنیم. بد نیست یادآوری کنیم ایوان بلس که یکی از موثق ترین افشاگران حوزه فناوری به شمار میرود مدعی شد که گوگل می خواهد ساعت هوشمند نو خود یعنی پیکس واچ را که با نام رمز پیکسل روهان نیز شناخته می گردد با سیستم عامل Wear OS 3.1 راهی بازار کند. در اینکه محصول نو همان ساعت هوشمند گوگل است تقریبا می توان گفت شکی وجود ندارد چرا که دو مدرک وجود دارد؛ اول نام سیستم عامل و دوم هم روهان که مدت هاست گفته می گردد نام رمز اولین ساعت هوشمند گوگل خواهد بود. این سیستم عامل اگرچه به نظر می رسد نو باشد ولی به صورت کلی بعید است فرق خاصی با نسخه سومی داشته باشد که سال گذشته رونمایی شده بود.

پیش تر یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری اطلاعاتی در خصوص قیمت این گجت پوشیدنی نو به ما داد. بر همین اساس، احتمالا گوگل این ساعت را با قیمت بین 300 تا 400 دلار راهی بازار می نماید. بعلاوه در دیگر گزارش، افشاگری نوی از جان پروسر تاریخ احتمالی عرضه پیکسل واچ را فاش کرد. بر اساس آخرین شایعه ها و حدس ها، پیکسل واچ گوگل احتمالا در نیمه اول سال 2022 معرفی می گردد. افشاگری نوی از پروسر نشان می دهد که این ساعت هوشمند احتمالا در تاریخ 26 می (5 خرداد ماه 1401) رونمایی گردد. این کارشناس اطلاعات حوزه فناوری بعلاوه گفته که گوگل قرار است تغییری در تاریخ رونمایی از محصولاتش ایجاد کند بنابراین، عرضه این ساعت هوشمند ممکن است بر اساس پیشرفت های این پروژه در زمان دیگری باشد.

قبل از اینکه تصاویر واقعی پیکسل واچ به وسیله کاربری در رستوران منتشر گردد، ما شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی این ساعت هوشمند بودیم که اتفاقاً با تصاویر واقعی این محصول مطابقت دارد. بر اساس جزئیات فاش شده، ساعت هوشمند گوگل طراحی بسیار زیبایی دارد. صفحه نمایش این ساعت هم حاشیه کمتر و به شکل گرد خواهد داشت. طبق شایعه ها این ساعت در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. گوگل بعلاوه نزدیک به 20 نوع بند مختلف را برای این ساعت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد که بسته به سلیقه خود می توانند آن را انتخاب نمایند. بعلاوه یک بریدگی میکروفون در لبه سمت چپ این ساعت هوشمند شرکت گوگل دیده می گردد.

انتظار داریم پیکسل واچ گوگل از لحاظ قابلیت های نرم افزاری و امکانات سلامتی و تناسب اندام حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. از جمله این موارد می توان به سنسور موارد قلب بسیار پیشرفته، سنسور سنجش اندازه استرس، پایش خواب و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. پیش تر هم گزارشی منتشر شده بود مبنی بر این که ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالا با نسخه نو گوگل اسیستنت عرضه می گردد. باید دید در روزهای آینده چه اخبار نو دیگری در خصوص ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ در رسانه های خبری منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2068

به "سه مدل پیکسل واچ گوگل گواهینامه بلوتوث SIG را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه مدل پیکسل واچ گوگل گواهینامه بلوتوث SIG را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید