سرمربی تیم امید ژاپن: با تیم اصلی آمدیم اما پیروز نشدیم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال المپیک ژاپن پس از دو شکست در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: با تیم اصلی و تمامی نفرات خودمان به رقابت ها آمدیم اما پیروز نشدیم.

سرمربی تیم امید ژاپن: با تیم اصلی آمدیم اما پیروز نشدیم

برای سفر به تور ارزان ژاپن لحظه آخری با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هاجیمی موریاسو گفت: هدف ما کسب تجربه بیشتر در این رقابت ها بود و البته می خواستیم 6 بازی در این تورنمنت انجام دهیم اما متاسفانه با انجام تنها 3 بازی به خانه بازمی گردیم. با تیم اصلی به تایلند آمدیم اما فکر می کنم به تغییراتی در فهرست بازیکنان احتیاج داریم و باید با ترکیب قدرتمندتری در مسابقات المپیک حاضر شویم.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که دستاورد خوبی از این تورنمنت داشته باشیم اما خیلی زود از مسابقات خداحافظی می کنیم. برای حضور قدرتمندانه در المپیک 2020 باید بیشتر کار کنیم و با تیم قدرتمندتری وارد این رقابت ها شویم که بتواند نماینده شایسته ای برای ژاپن باشد.

تیم فوتبال المپیک ژاپن به عنوان میزبان در مسابقات فوتبال المپیک 2020 حضور دارد اما در رقابت های انتخابی و قهرمانی زیر 23 سال آسیا نمایش ضعیفی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 698

به "سرمربی تیم امید ژاپن: با تیم اصلی آمدیم اما پیروز نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم امید ژاپن: با تیم اصلی آمدیم اما پیروز نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید