تیم ملی فوتسال راحت گل می خورد، همگروهی با تایلند نگران کننده نیست

به گزارش مجله ستاره، علی صانعی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ارزیابی اش از نتایج تیم ملی فوتسال ایران در دیدار با بلاروس و اسلواکی در تورنمنت مشهد گفت: به هر حال این دو تیم نسبت به ایران در رده بندی فیفا بالاتر هستند اما انگیزه زیادی داشتند. این مسابقات هم بازی تدارکاتی است تا نقاط ضعف و قوت معین گردد. به نظرم کادر فنی تیم ملی باید در بخش دفاعی تجدیدنظر کند. این مسائل هم در اردوی 20 روزه پیش از جام ملت ها قابل حل است.

تیم ملی فوتسال راحت گل می خورد، همگروهی با تایلند نگران کننده نیست

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مدیرفنی سابق تیم ملی فوتسال تاکید نمود: تیم ما راحت گل می خورد که باید این مشکل برطرف گردد. شاید دیدار با تیم هایی مثل اسلواکی مشکل ساز نگردد اما باید دید ما جهانی باشد و به آینده نگاه کنیم. آیا اگر مقابل برزیل و اسپانیا هم راحت گل بخوریم آنقدر فرصت داریم که این گل ها را جبران کنیم؟ ضمن اینکه در آسیا هم تیمی مثل ژاپن سختکوش است و راحت گل نمی خورد.

صانعی که دیدار با بلاروس را در مشهد از نزدیک تماشا نموده بود، در مورد اینکه به نظر می رسد در تیم ملی همدلی سابق وجود ندارد، توضیح داد: این موضوع را باید کادر فنی آنالیز کند و نمی دانم داخل تیم چه خبر است. به هر حال همدلی نکته مهمی است و می تواند مسائل فنی را هم تحت تاثیر قرار بدهد. این اتفاقات قبلا در تیم ملی اتفاق افتاده بود و کادر فنی با تجربه ای که دارد تیم را از نظر روحی و روانی هم آماده می نماید.

وی با اشاره به همگروهی ایران با تایلند، عربستان و کره جنوبی در جام ملت های آسیا، توضیح داد: با قدرتی که فوتسال ایران دارد باید کشورهای دیگر از تیم ما بترسند. نباید نگران همگروهی با تایلند باشیم. اتفاقا خیلی خوب است که در این مرحله با تایلند روبرو می شویم چون در مراحل حذفی کار سخت تر می شد.

صانعی که سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران هم هست، درباره شرایط این تیم تاکید نمود: تقریبا 40 بازیکن را از مجموعه فوتسال جوانان و امید جدا نموده ایم و اردوهای ما ادامه خواهد داشت. درخواست داده ایم تا برای سال بعد و پیش از آغاز مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، حداقل دو بازی خارجی داشته باشیم. البته پس از مرحله مقدماتی هم درخواست 6 بازی داریم که تا آن زمان آنالیز می گردد.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال در انتها گفت: با توجه به شرایط فعلی، نمی توانیم برای برپایی اردو به خارج از ایران برویم و باید تیم های دیگر را به کشورمان دعوت کنیم. البته برای آگاهی از مسائل خروجی بازیکنان در این سن باید حداقل یک سفر به خارج از ایران داشته باشیم تا هنگام مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مشکل نخوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 533

به "تیم ملی فوتسال راحت گل می خورد، همگروهی با تایلند نگران کننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال راحت گل می خورد، همگروهی با تایلند نگران کننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید