زلاتان: در تقابل با ایتالیا روی سوئد فشاری نخواهد بود، وراتی یکی از بهترین هافبک های دنیا است

به گزارش مجله ستاره، مهاجم شیاطین سرخ می گوید کیفیت تیم ملی فوتبال سوئد در نبود وی دچار افت شده، اما این تیم همچنان جاه طلب است.

زلاتان: در تقابل با ایتالیا روی سوئد فشاری نخواهد بود، وراتی یکی از بهترین هافبک های دنیا است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا لحظه آخری از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهمیوویچ که سال ها سابقه بازی برای تیم های باشگاهی یوونتوس، میلان و اینتر را در کارنامه اش دارد، در آستانه تقابل دو تیم سوئد و ایتالیا در ملاقات پلی آف راهیابی به جام دنیای 2018 در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: دو بازی فوق العاده بین سوئد و ایتالیا برگزار خواهد شد که کار هر دو تیم سخت خواهد بود. هر دو تیم تمام کوشش خود را برای صعود به جام دنیای به کار خواهند بست، از این رو این دو بازی به مانند فینال خواهد بود. بازی های پلی آف هم کاملاً متفاوت از بازی های مرحله گروهی است.

وی اضافه کرد: سوئد بدون فشار بازی خواهد نمود چون از زمانی که من اعلام بازنشستگی کردم، طرفداران و رسانه ها انتظار زیادی از این تیم ندارند. زمانی که من برای سوئد بازی می کردم سطح کیفی تیم بالا بود، به همین خاطر در نبود من کیفیت تیم هم پایین آمده است. با این وجود تیم ملی سوئد به لحاظ گروهی همچنان خوب است و تنها مسئولیت کمتری به روی شانه های بازیکنان است. بازیکنان خیلی باتجربه نیستند، اما پروژه سوئد همچنان جاه طلبانه است.

ابراهیموویچ که پس از سرانجام مسابقات یورو 2016 از تیم ملی سوئد اعلام بازنشستگی کرد، در پاسخ به این پرسش که در صورت صعود سوئد به جام دنیای 2018 روسیه آیا تمایل به بازی مجدد برای تیم ملی را دارید؟، گفت: خیر، داستان من با تیم ملی سوئد بسته شد، اما باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. قطعاً رفتن به روسیه لذت بخش خواهد بود.

مهاجم منچستریونایتد با تمجید از هم تیمی پیشین خود صحبت های خود را اینطور ادامه داد: هیچکس قویتر از وراتی نیست، اما او باید توانایی خود را در راستا درستی مورد استفاده قرار دهد. او یکی از بهترین هافبک های دنیا است، اما به نظرم او با بازی در پست هافبک دفاعی می تواند نقشی کلیدی تر در تیم ایتالیا داشته باشد.

تیم های سوئد و ایتالیا در بازی رفت پلی آف راهیابی به جام دنیای 2018، فردا (آدینه) در شهر استکهلم به مصاف هم می فرایند و بازی برگشت دو تیم هم روز دوشنبه در استادیوم سن سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 793

به "زلاتان: در تقابل با ایتالیا روی سوئد فشاری نخواهد بود، وراتی یکی از بهترین هافبک های دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان: در تقابل با ایتالیا روی سوئد فشاری نخواهد بود، وراتی یکی از بهترین هافبک های دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید