رندر های تازه موتورولا اج 30 پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

به گزارش مجله ستاره، اطلاعات منتشر شده ماه قبل حاکی از آن بود که پرچم دار تازه موتورولا یعنی اج 30 پرو می تواند با نسل بعدی قلم استایلوس همراه باشد. به همین دلیل، تازهترین رندر منتشر شده این گوشی هوشمند قلم آن را نشان می دهد و بعلاوه بر صحت تحلیلگری های افشاگر معروف یعنی ایوان بلاس تأکید می نماید.

رندر های تازه موتورولا اج 30 پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

همان طور که در رندر منتشر شده این گوشی هوشمند می بینید، موتورولا اج 30 پرو از جایگاه اختصاصی قلم استایلوس بهره نمی برد. در عوض شرکت موتورولا برای این گوشی یک قاب محافظ هوشمند در نظر گرفته که در تصویر معین نیست که آیا جایگاهی برای نگه داری از قلم استایلوس دارد یا نه. بلاس به تازگی بعلاوه رندر به نظر رسمی این گوشی هوشمند را منتشر نموده است. باید خاطر نشان کنیم که افشاگری های قبلی از این گوشی هوشمند با نام موتورولا اج 30 اولترا یاد کردند.

شایعه شده که این گوشی هوشمند موتورولا از قابلیت اتصال بلوتوثی و شارژ بی سیم به همراه حسگر حرکات دست بهره می برد. علاوه بر استفاده از قلم استایلوس برای یادداشت برداری، کاربران انگار قادر به استفاده از این قلم به عنوان یک ماوس بی سیم در دیگر دستگاه های خارجی خواهند بود. متأسفانه هیچ اطلاعات دیگری در این خصوص این قلم وجود ندارد تا بفهمیم که نرخ تأخیر آن به خوبی قلم گلکسی S22 اولترا سامسونگ است یا خیر.

قاب محافظ هوشمند موتورولا اج 30 پرو طبق تصویر منتشر شده یک نمایشگر عمودی در وسط دارد تا قابلیت نمایشگر همواره روشن را برای کاربران بهینه سازی کند. در حالی که در تصویر خیلی معین نیست، اما به نظر می رسد که این قاب محافظ از یک استند هم برخوردار باشد. انتظار می رود که این گوشی همچون گوشی هوشمند موتورولا اج 30 در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) به طور رسمی به کاربران گجت های هوشمند معرفی گردد.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند موتورولا از نمایشگر اولد 6.6 اینچی با رزولوشن FHD+، رفرش ریت 144 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2400 بهره می برد و ضمناً از استاندارد HDR10+ هم پشتیبانی می نماید. این گوشی همراه با اندروید 12 راهی بازار می گردد و دو نسخه بعدی اندروید را هم دریافت خواهد نمود. قلب تپنده این گوشی را پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 1 با پیکربندی های 8/128، 256/8، 256/12 گیگابایت تشکیل می دهد. هر دو حافظه مبتنی بر تکنولوژی UFS 3.1 هستند و البته خبری از وجود درگاه کارت SD در بدنه این گوشی نیست.

سیستم دوربین سه گانه این گوشی هوشمند هم از 3 لنز بهره می برد که شامل لنز 50 مگاپیکسلی اصلی با گگرددگی دیافراگم f/1.9، لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض با گگرددگی دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق با گگرددگی دیافراگم f/2.4 خواهد بود. بعلاوه قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 1080P با سرعت 30/60/120/240 فریم بر ثانیه و 720P با سرعت 690 فریم بر ثانیه را دارد. یک لنز سلفی 60 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/2.2 در این گوشی هوشمند پرچم دار دیده می گردد که می تواند احتیاج کاربران برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی مرتفع کند.

منبع انرژی این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر سریع 68 واتی با امکان شارژ کامل گوشی در مدت تنها 35 دقیقه شارژ می گردد. از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور، قطب نما، مجاورت، شتاب سنج و ژیروسکوپ اشاره نمود. انتظار می رود موتورولا اج 30 پرو با قیمت 420 یورو روانه بازار گوشی های هوشمند گردد.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2001

به "رندر های تازه موتورولا اج 30 پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های تازه موتورولا اج 30 پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید