دلیل لغو بازی استقلال و سپاهان چه بود؟!

به گزارش مجله ستاره، ملاقات استقلال و سپاهان در جام حذفی که قرار بود روز دوشنبه برگزار گردد، لغو شد.

دلیل لغو بازی استقلال و سپاهان چه بود؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات استقلال و سپاهان در جام حذفی در حالی لغو شد که فعلا تعیین نیست دلیل اصلی برگزار نشدن این بازی چیست. استانداری تهران روز گذشته بیان کرد که هیچ ابلاغیه ای از سوی این سازمان برای لغو بازی ها به دلیل آلودگی هوا ابلاغ نشده است. سخنگوی استانداری تهران گفت: سازمان لیگ بازی ها را لغو نموده است و جالب اینجا است که هفته های گذشته که بازی ها با ابلاغ استانداری لغو می شد، سازمان لیگ همیشه در مقابل این تصمیم مقاومت می کرد.

از طرفی دانشیار، مترجم و دستیار استراماچونی، سرمربی استقلال نیز طی گفت و گویی اظهار نموده است: استراماچونی ترجیح می داد که استقلال در تاریخی که اعلام شده بود، حتی بدون مهدی قائدی، بازیکن ملی پوش امید خود با سپاهان بازی کند تا اینکه در زمان فشردگی مسابقات به مصاف این تیم برود.

حال سوال اینجا است؛ وقتی مشکل آلودگی هوا نیست، باشگاه استقلال و شخص سرمربی این تیم مسئله ای با برگزاری بازی در تاریخ تعیین شده ندارد، باشگاه سپاهان صد در صد مخالف لغو بازی بوده است، تعداد بازیکنان دو تیم استقلال و سپاهان در تیم امید هم به آن تعدادی نیست که منجر به لغو بازی گردد، چه کسی و دقیقا به چه دلیلی برای برگزار نشدن این ملاقات حساس در جام حذفی تصمیم گیری نموده است؟!

این سوالی است که مسئولان سازمان لیگ باید جوابگوی آن باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 665

به "دلیل لغو بازی استقلال و سپاهان چه بود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل لغو بازی استقلال و سپاهان چه بود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید