حفره نمایشگر آیفون 14 پرو ممکن است به شکل مورد انتظار نباشد

به گزارش مجله ستاره، تقریبا 12 ماه قبل، اولین شایعه های مربوط به بهره گیری مدل های پرو آیفون 14 از نمایشگر حفره دار منتشر شد. طی ماه های بعدی، تقریبا تمام افشاگران مشهور این مشخصه را تایید کردند و به همین علت هیچ شک و شبهه ای در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما در این میان اطلاعات مربوط به نحوه نمایش حفره هنگام روشن بودن نمایشگر چندان زیاد و روشن نبود. حالا بر اساس یک گزارش تازه، می توانیم به این موضوع پاسخ دهیم.

حفره نمایشگر آیفون 14 پرو ممکن است به شکل مورد انتظار نباشد

در این گزارش آمده که نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 در زمانی که روشن هستند، حفره های موردنظر را به شکل یک حفره بزرگ نمایش می دهند. این یعنی کاربران با دو حفره دایره ای و کپسولی شکل روبرو نمی شوند. اپل برای دستیابی به این هدف، پیکسل های بین دو حفره را خاموش می کند تا کاربران با دو بخش مجزا روبرو نشوند.

همچنین احتمال دارد اپل در شرایط مختلف، شکل شمایل پیکسل های خاموش اطراف حفره ها را تغییر دهد. به عنوان مثال شاید برای نمایش برخی نوتفیکیشن ها، این پیکسل های خاموش شده بزرگ تر شوند تا اطلاعات موردنظر از این طریق ارائه شود. البته انجام چنین کاری بعید به نظر می رسد ولی اگر واقعیت داشته باشد، احتمالا طی روزهای آینده گزارش های بیشتری در مورد این موضوع منتشر خواهد شد.

سایت معتبر MacRumors نوشته که برخی کارگران درگیر ساخت آیفون 14 پرو، یکسان کردن دو حفره نمایشگر را تایید کرده اند. برای یادآوری باید بگوییم که اپل قصد دارد هفته آینده در تاریخ 16 سپتامبر از گوشی های آیفون 14 رونمایی کند و در این رویداد شاهد رونمایی از 4 مدل آیفون 14 خواهیم بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2121

به "حفره نمایشگر آیفون 14 پرو ممکن است به شکل مورد انتظار نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفره نمایشگر آیفون 14 پرو ممکن است به شکل مورد انتظار نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید