جورجینیو و بلوتی بهترین گلزنان ایتالیایی مانچینی

به گزارش مجله ستاره، هافبک تیم فوتبال چلسی و مهاجم تورینو در میان تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کشورش از سوی مانچینی بهترین آمار گلزنی را به ثبت رساند ه اند.

جورجینیو و بلوتی بهترین گلزنان ایتالیایی مانچینی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جورجینیو هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا با به ثمر رساندن گل نخست پیروزی 2 بر صفر آتزوری مقابل لهستان در هفته پنجم لیگ ملت های اروپا به بهترین گلزن آتزوری تحت راهنمایی روبرتو مانچینی تبدیل شد.

بازیساز سابق ناپولی در نیمه اول بازی یکشنبه شب تیم ملی ایتالیا مقابل لهستان اولین گل لاجوردی پوشان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و که این پنحمین گل او برای تیم تحت راهنمایی مانچینی بود.

از سال 2018 که مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا شد، این تیم 15 بازی از 24 بازی اش را برده و در آنها 54 گل زده و 14 گل خورده است. در این دو سال دو بازیکن آندره آ بلوتی مهاجم تورینو و جورجینیو با 5 گل بهترین بهترین گلزنان آتزوری بوده اند، البته برخلاف بلوتی، جورجینیوی 28 ساله تمام گل های خود را از روی نقطه پنالتی زده است. پس از این دو نفر چیرو ایموبیله، برنده کفش طلای سال 2020 با سه گل دومین گلزن برتر آتزوری بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1256

به "جورجینیو و بلوتی بهترین گلزنان ایتالیایی مانچینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورجینیو و بلوتی بهترین گلزنان ایتالیایی مانچینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید