جذب سرمایه برای فراوری انبوه گوشی غول پیکر انرجایزر مغلوب شد

به گزارش مجله ستاره، اگر پیگیر اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2019 بوده باشید، به احتمال زیاد این گوشی انرجایزر را به یاد دارید. این گوشی که P18K Pop نام دارد، به دلیل بهره گیری از باتری غول پیکر 18000 میلی آمپر ساعتی، بدنه بسیار بزرگی دارد و ضخامت آن تقریبا به اندازه سه آیفون است.

جذب سرمایه برای فراوری انبوه گوشی غول پیکر انرجایزر مغلوب شد

این گوشی طی این نمایشگاه توجهات زیادی را جلب کرد و به همین خاطر شرکت سازنده یعنی Avenir Telecom که این گوشی را تحت برند انرجایزر معرفی نموده، یک کمپین سرمایه گذاری جمعی راه انداخت به این امید که بتواند 927873 پوند (حدود 1.2 میلیون دلار) سرمایه برای شروع فراوری انبوه این گوشی جمع آوری کند. اما در نهایت، فقط 11602 پوند (حدود 15000 دلار) پول جمع شد.

از بین دیگر مشخصه های این گوشی می توانیم به دوربین سلفی پاپ آپ، دوربین سه گانه در پنل پشتی به همراه سنسور تشخیص عمق، اندروید پای و حتی رادیو FM اشاره کنیم. در توضیحات این کمپین آمده بود که در صورت دست یابی به سرمایه موردنظر، گوشی مذکور در اکتبر سال جاری روانه بازار می گردد که حالا به نظر می رسد نباید انتظار چنین عرضه ای را داشته باشیم. البته بعضی خاطرنشان نموده اند که با توجه به مبلغ بسیار زیاد این کمپین، چنین کاری بیش از هر چیزی برای جلب توجه و در راستای بازاریابی بوده است.

اما در هر صورت، اگرچه این گوشی پیروز شد در بسیاری از رسانه ها مورد توجه قرار بگیرد، اما در نهایت چندان کاربردی نیست و کمتر کاربری حاضر است پول زیادی را برای خرید این گجت غول پیکر هزینه کند؛ باید بگوییم که اگرچه همیشه بخش عمده ای از کاربران به دنبال گوشی های مجهز به باتری های بزرگ تری می گردند، ولی مطمئنا خواهان استفاده از یک پاره آجر هم نیستند.

منبع: Engagdet

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 193

به "جذب سرمایه برای فراوری انبوه گوشی غول پیکر انرجایزر مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه برای فراوری انبوه گوشی غول پیکر انرجایزر مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید