تور تایلند ، جشن آب تایلند

به گزارش مجله ستاره، جشن سال نو تایلند (Songkran) موسوم به جشن آب تایلند ، یکی از پرطرفدارترین جشن ها و فستیوال ها در تایلند می باشد که همه ساله در ماه آوریل برگزار می گردد و 3 روز به طول می انجامد. سایت تور خبرنگاران بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص ، ارائه دهنده بهترین قیمت تور تایلند ویژه جشن آب می باشد.

تور تایلند ، جشن آب تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

جشن سال نو تایلند (جشن آب تایلند)

جشن سال نو تایلند (Songkran) موسوم به جشن آب تایلند ، یکی از معروف ترین جشن ها در تایلند می باشد که همه ساله در ماه آوریل (تقریبا اواخر فروردین) برگزار می گردد و مردم زیادی از سراسر جهان برای دیدن و شرکت در این جشن، به تایلند سفر می نمایند. مردم تایلند معتقدند که پاشیدن آب باعث خوش یمنی می گردد. در این روز اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا احترام خود را به بزرگترها (خصوصا والدین) با ریختن آب خوشبو بر روی دست های آنها نشان دهند و در مقابل از دعای آنها برای خوش بختی و سعادت برخوردار شوند. در بعد از ظهر این روز نیز پس از ادای احترام به بودا و شستن آن، همه مردم از پیر و جوان به یکدیگر آب می پاشند و لذتی بینظیر را تجربه می نمایند.

این جشن به مدت 3 روز (البته در برخی شهرها تا 5 و یا حتی 7 روز ادامه دارد) در سراسر تایلند برگزار می گردد و در شهرهای بزرگ تایلند نظیر بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی بیشتر از خود اهالی این شهرها، توریست های علاقه مند از سراسر جهان جمع می شوند و از این فضای شاد و هیجان انگیز لذت می برند. در مدت برگزاری این جشن، مراکز دولتی و ادارات تایلند تعطیل اند اما فروشگاه ها و مراکز تفریحی و رفاهی این کشور بطور شبانه روزی به توریست ها خدمات ارائه می دهند.

برخلاف تصور عمده مردم جهان، جشن آب به هیچ عنوان به معنای صرفا آب بازی و پاشیدن آب بر روی هم به قصد شادی و تفریح نمی باشد (هر چند امروزه اینگونه شده است)؛ در این روز مردم مقدار کمی آب به روی هم می پاشند و اعتقاد آنها اینستکه این آب تمامی گناهان و بدی های سال گذشته را می شورد و با خود می برد. شاید مانند جشن چهارشنبه سوری ما ایرانیان که در گذشته هدف از پریدن آتش برطرف بلاها و بدی ها بود در حال حاضر به ترقه بازی تبدیل شده است!

تاریخ برگزاری جشن آب تایلند 2019

سال جاری جشن سال نو تایلند یا جشن آب تایلند ، در تاریخ 13 الی 15 آوریل 2019 (24 الی 26 فروردین 98) در تمام شهرهای تایلند برگزار می گردد.

تور جشن آب تایلند 2019

تور تایلند ویژه جشن آب در تاریخ های 20، 21، 22 و 23 فروردین 98 (حرکت از تهران) قابل رزرو می باشد. این پکیج شامل تور 8 شب و 9 روزه با پرواز ماهان می باشد.

خدمات: بلیط رفت و برگشت پرواز ماهان، اقامت در هتل های تایلند همراه با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، اخذ ویزای توریستی تایلند ، گشت شهری.

توجه: ساعت پرواز رفت 22:10 و ساعت پرواز برگشت 23:35 می باشد.

برای اطلاع از نرخ دقیق و لحظه ای قیمت، با دفتر فروش تماس بگیرید

اینجا بخوانید: لیست تور تایلند

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 473

به "تور تایلند ، جشن آب تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ، جشن آب تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید