توخل: قدرتمندانه وارد زمین شدیم و کار حریف را خیلی زود تمام کردیم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی چلسی از نمایش شاگردانش برابر تیم دسته پنجمی چسترفیلد تمجید کرد.

توخل: قدرتمندانه وارد زمین شدیم و کار حریف را خیلی زود تمام کردیم

به گزارش خبرنگاران، چلسی شنبه شب و در مرحله سوم جام حذفی انگلیس، کار دشواری مقابل تیم دسته پنجمی چسترفیلد نداشت و با نتیجه 5 بر یک بر رقیب خود غلبه کرد. موضوعی که باعث تمجید توماس توخل از نگرش و نمایش آبی های لندن در این مسابقه شد.

توخل در نشست خبری بعد از بازی در این مورد گفت: از نگرش تیم در شروع بازی رضایت دارم. قدرتمندانه و خوب وارد زمین شدیم و کار حریف را خیلی زود تمام کردیم. این همان چیزی بود که می خواستیم. ما بازیکنانی داریم که اعتمادبه نفس لازم را در پُست های خود نداشتند و زمانی که نتیجه 5 بر صفر شد، تغییرات زیادی در پُست های مهم ایجاد کردیم.

وی بعلاوه نمایش بازیکن 17 ساله چلسی یعنی لِویس هال را ستود و گفت: این همان نگرش و نمایش او در تمرینات بود. لِویس عملکرد خوبی از خود ارائه کرد و شایستگی حضور در ترکیب اصلی را داشت. احتیاج داشتیم که به سه مدافع خود یعنی آسپلیکوئتا، رودیگر و آلونسو استراحت بدهیم. اعضای تیم در رختکن از یکدیگر حمایت می نمایند و این موضوع برای بازیکنان جوان خیلی خوب است. آنها باید یک پله بالاتر بیایند و توانایی خود را نشان بدهند.

سرمربی چلسی در این خصوص که ملاقات با چسترفیلد برترین زمان برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی بود، اعلام کرد: باید چنین کاری می کردیم و مقابل رقیب دسته پنجمی خود، به سطح متفاوتی از سرسختی احتیاج داشتیم. باید دقایق بازی های خود را با بازیکنان به اشتراک بگذاریم و مطمئن شویم بازیکنان ما می توانند استراحت نمایند تا در بازی های آینده در برترین شرایط باشند. باید خودمان را با شرایط سازگار کنیم و بدانیم شرایط ما می تواند تغییر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2016

به "توخل: قدرتمندانه وارد زمین شدیم و کار حریف را خیلی زود تمام کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: قدرتمندانه وارد زمین شدیم و کار حریف را خیلی زود تمام کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید