توخل: امباپه بازی ضعیفش مقابل دورتموند را جبران می نماید، نیمار هرچه بیشتر بازی کند قویتر می گردد

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پس از پیروزی قاطع مردانش در جام حذفی فرانسه از زوج خط حمله تیمش تمجید کرد.

توخل: امباپه بازی ضعیفش مقابل دورتموند را جبران می نماید، نیمار هرچه بیشتر بازی کند قویتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته با کسب پیروزی 5 بر یک مقابل لیون در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه، جواز حضور در فینال این رقابت ها را کسب کرد.

در این بازی خارج از خانه که لیون در دقیقه 61 آن 10 نفره شد، پاری سن ژرمن گل خورده را با هت تریک کیلیان امباپه و گل های نیمار و سارابیا پاسخ داد و به فینال رسید، جایی که باید با برنده مصاف تیم های رن و سن اتین روبه رو گردد.

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، درباره عملکرد تیمش به رسانه ها گفت: امباپه در این چند هفته اخیر بسیار قدرتمند بوده است. او در بازی مان مقابل دورتموند لحظات سختی را سپری کرد، چون در پستی متفاوت قرار داشت. در بازی مقابل دورتموند کاملاً تعیین بود که او راحت نیست. با نیمار اما او زوج بسیار قدرتمندی می سازد. بعد از بازی مقابل دورتموند، امباپه سعی در جبران داشت و در همه جلسات تمرینی و بازی های مان مقابل دیژون و لیون واکنش فوق العاده ای نشان داد. او واقعاً بازیکنی قوی است و از سرعتش به خوبی استفاده می نماید. بازیکنی مانند امباپه بسیار تأثیرگذار است و الان هم که او روی فرم است.

توخل سپس به تمجید از نیماری پرداخت که گل دوم تیم را در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سرمربی سابق دورتموند در این باره گفت: نیمار واقعاً بازیکنی قوی بود. او هنوز هم خطرناک است. برای او مهمترین چیز بازی کردن است. نیمار بازیکنی است که با عملکرد خارق العاده اش یاری بزرگی به تیم ما می نماید. او باید بازی کند و در این بازی هم 90 دقیقه حضور داشت که اتفاق خوبی بود. اینکه ما قبل از بازی برگشت مان مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان یک بازی دیگر مقابل استراسبورگ داریم، نکته مثبتی است. نیمار به این بازی احتیاج داشت. او این توانایی را دارد که در بازی های فراوانی حضور داشته باشد و هرچه بیشتر بازی می نماید، قویتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 821

به "توخل: امباپه بازی ضعیفش مقابل دورتموند را جبران می نماید، نیمار هرچه بیشتر بازی کند قویتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: امباپه بازی ضعیفش مقابل دورتموند را جبران می نماید، نیمار هرچه بیشتر بازی کند قویتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید