تصاویری زیبا از نظم سگ های پلیس در چین

به گزارش مجله ستاره، در این عکس سگ های پلیس کشور چین را می بینید که به طور باور نکردنی و بسیار منظم در صف دریافت غذا ایستاده اند و هرکدام نیز ظرف غذای خود را با خود حمل می نمایند.

تصاویری زیبا از نظم سگ های پلیس در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در این عکس سگ های پلیس کشور چین را می بینید که به طور باور نکردنی و بسیار منظم در صف دریافت غذا ایستاده اند و هرکدام نیز ظرف غذای خود را با خود حمل می نمایند. سگ های پلیس توانایی فوق العاده ای برای یادگیری و کسب مهارت های مختلف دارند. به عنوان مثال می توانند بوی مواد منفجره، یا مواد مخدر را استنشاق کرده و یا حتی در مواقع لازم سویچ هایی مانند روشن و خاموش کردن چراغ را فشار دهند.

بنابراین مشاهده چنین رفتار متمدنانه ای از این سگ ها چندان هم عجیب به نظر نمی رسد. آموزش سگ های پلیس سابقه طولانی دارد و همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، مشابه چنین نظمی به هنگام دریافت جیره غذایی جزوی از رفتار معمول سگ های پلیس به حساب می آید. عکس زیر مربوط به پلیس گشت ویژه مرزی در کشور فنلاند است که در سال 1940 میلادی گرفته شده است.

گروه سرگرمی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1397

به "تصاویری زیبا از نظم سگ های پلیس در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری زیبا از نظم سگ های پلیس در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید