تور فرانسه ارزان: تجربه های فراموش نشدنی در شب های پاریس

به گزارش مجله ستاره، پاریس یکی از معدود شهرهای دنیاست که هیچگاه نمی خوابد و شب های پاریس نیز مانند روزهای آن سرزنده و پر از رفت و آمد است. با وجود هزاران چراغی که در خیابان های این شهر روشن است و برج ایفل که با 20 هزار لامپ تزئین شده، پاریس در شب نیز مانند روز روشن است و بی علت نیست که به آن لقب شهر نور (The City of Light) را داده اند.

تور فرانسه ارزان: تجربه های فراموش نشدنی در شب های پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

اگرچه جاهای دیدنی پاریس در شب تعطیل می شوند اما بر خلاف بسیاری از شهرهای دنیا، سرگرمی و گشت و گذار در این شهر سرانجام نمی گردد. پس از اگر دوست دارید با سرگرمیات شبانه پاریس آشنا شوید، تا انتهای این مقاله از وبلاگ خبرنگاران با ما همراه باشید تا در شب های پاریس قدمی بزنیم.

زیباترین محلات در شب های پاریس

پاریس شهر زیبایی است و با داشتن ساختمان های قدیمی، خیابان ها و میادین مجذوب کننده و فروشگاه های متعدد، مقصدی بینظیر برای گشت و گذار و پیاده روی است. اگرچه بسیاری از گردشگران روزها را برای این کار مناسب می دانند، اما گشت و گذار شبانه در پاریس تجربه ای متفاوت در تور فرانسه به شمار می رود و پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. در ادامه تعدادی از مهمترین و زیباترین محلات پاریس در شب را برای شما معرفی خواهیم کرد.

لو ماره (LE MARAIS): این محله که در منطقه 4 شهرداری پاریس واقع شده، یکی از برترین و محبوب ترین محله برای شبگردی و زندگی شبانه در پاریس به شمار می رود و گردشگران و شهروندان بسیاری شب ها در این محله گردهم می آیند.

سن ژرمین (SAINT GERMAIN) و محله لاتین (LATIN QUARTER): این دو منطقه برترین جای پاریس برای افرادیست که دوست دارند در شب های پاریس به یک کافه و رستوران دنج و دوست داشتنی بروند و در آرامش از غذاهای خوشمزه فرانسوی لذت ببرند. مهمترین مزیت این محلات، بخصوص محله لاتین، قیمت پایین آن نسبت به دیگر نقاط پاریس است زیرا این محله سال ها است که به عنوان یک محله دانشجویی شناخته می گردد.

شانزلیزه (CHAMPS ELYSÉES): بدون شک خیابان شانزلیزه مهمترین خیابان پاریس است و نمی گردد بدون بازدید از آن، فرانسه و پاریس را ترک کرد. اما شانزلیزه را دو بار باید دید؛ یک بار در روز و یک بار در شب های پاریس. شانزلیزه در شب پر از نور و زیبایی است. ویترین های پرزرق و برق فروشگاه ها و چراغ هایی که در بین درختان این خیابان روشن شده اند جلوه خاصی به این خیابان می دهند.

میدان باستیل (BASTILLE): میدان باستیل یکی دیگر از محلات و اماکن دیدنی پاریس در شب است که جوانان پاریسی و گردشگران متعددی را به خود جذب می نماید. علاوه بر کافه های متعدد، این محله به پاتوقی برای نوازندگان و هنرمندان خیابانی تبدیل شده است و می توانید از اجرای آنها لذت ببرید.

جاهای دیدنی و سرگرمیات شبانه پاریس

اما علاوه بر قدم زدن و گشت و گذار در محلات مرکز نور، فعالیت های گردشگری و سرگرمیات متعددی در شب های پاریس منتظر شما هستند تا تجربه ای متفاوت از این شهر داشته باشید. در ادامه با تعدادی از برترین سرگرمیات شب های پاریس آشنا شوید.

تور کروز در رود سن: رود سن (Seine) از میان شهر پاریس عبور می نماید و یکی از مهمترین عناصر این شهر به شمار می رود. اگرچه در طول روز نیز تورهای کروز متعددی در رود سن برگزار می گردد، اما کروزهای شبانه رود سن لذت دیگری دارد. تماشای انعکاس نور درخشان ماه و ساختمان های متعددی که در اطراف رود سن واقع شده اند شما را با روی دیگری از زیبایی پاریس آشنا می سازد و می توانید زیباترین عکس های پاریس در شب را بگیرید.

موزه لوور (Louvre): موزه لوور از مهمترین جاذبه های گردشگری پاریس و پربازدیدترین موزه در سرتاسر دنیاست. این موزه مجذوب کننده و دوست داشتنی، برنامه های نیز برای بازدید شبانه دارد. در روزهای چهارشنبه و آدینه و بعلاوه اولین شنبه هر ماه، می توانید تا ساعت 21:45 دقیقه از آثار تاریخی و هنری این موزه بازدید کنید. حتی اگر دوست نداشتید به درون موزه بروید، می توانید از تنها در محوطه باز موزه و هرم شیشه ای بزرگ و درخشان آن بازدید کنید که یک سوژه عالی برای گرفتن عکس پاریس در شب است.

روزهای چهارشنبه و آدینه و بعلاوه اولین شنبه هر ماه، می توانید تا ساعت 21:45 دقیقه از آثار تاریخی و هنری موزه لوور بازدید کنید

برج ایفل (Eiffel): بدون هیچ تردید، برج ایفل نماد بلامنازع پاریس و فرانسه است و از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دنیا به شمار می رود. حتی گفته می گردد تا به امروز از هیچ بنایی به میزان برج ایفل عکسبرداری نشده است. بیش از 20 هزار چراغ بر روی برج ایفل روشن شده است که شب ها روشن می شوند و جلوه ای متفاوت به بانوی آهنین پاریس می دهند. بدون شک اگر تصاویری از شب های پاریس را در اینترنت جستجو کنید، عکس برج در شب پرتکرارترین عکس خواهد بود. با توجه به ارتفاع زیاد برج ایفل و بعلاوه ارتفاع کم ساختمان های بافت تاریخی و مرکز پاریس، تقریبا از هر جایی می توانید آن را مشاهده نموده و عکس خودتان را ثبت کنید.

اپرای گارنیه (Garnier): ساختمان اپرای گارنیه یکی از شگفت انگیزترین بناهای تاریخی و دیدنی پاریس است که روزها می توانید در کافه دو لا په (Cafe De La Paix) بنشینید و ضمن خوردن یک فنجان قهوه، از نمای زیبای آن لذت ببرید. اما شب ها می توانید بلیت یک نمایش اپرا را خریداری نموده و به تماشای اپرا در یکی از زیباترین سالن های اپرای دنیا بروید.

منبع: ققنوس
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1918

به "تور فرانسه ارزان: تجربه های فراموش نشدنی در شب های پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: تجربه های فراموش نشدنی در شب های پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید