بهبودی: امیدوارم با دست پر از تایلند برگردیم

به گزارش مجله ستاره، کاپیتان تیم ملی والیبال ب گفت: امیدوارم با دست پر از تایلند برگردیم، به شخصه علاقه دارم در فینال بازی کنم تا با خاطره ای خوش برای همواره از تیم ملی خداحافظی کنم.

بهبودی: امیدوارم با دست پر از تایلند برگردیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا بهبودی در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال ب پیش از اعزام به جام کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: این اولین تجربه من برای حضور در AVC کاپ است ما سال های پیش کارهای راحت تری در این مسابقات داشتیم. در مسابقات سال جاری هم همه قدرت های آسیا به غیر از چین در گروه ما هستند.

بهبودی ادامه داد: امیدوارم با دست پر از تایلند برگردیم. به شخصه علاقه دارم در فینال بازی کنم تا با خاطره ای خوش برای همواره از تیم ملی خداحافظی کنم.

وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به حضور او در تیم ملی ب می گردد، گفت: تیم ملی ب 3 سال قبل هم وجود داشت و در آن زمان 2 بازیکن 38 ساله در آن تیم حضور داشتند ضمناً من از حضور یک پاسور جوان که در حد تیم ملی باشد در هر لحظه استقبال می کنم. اگر همین حالا پاسور با استعداد و خوبی به تیم ملی ب معرفی گردد من قید حضور در مسابقات را می زنم و به خانه برمی گردم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ب در خاتمه گفت: پشتوانه سازی خوبی در همه پست ها به غیر از پاسور برای تیم ملی اجرا شده است. متاسفانه بعد خداحافظی سعید معروف از تیم ملی ما به مشکل برمی خوریم و من امیدوارم با فرصت دادن به بازیکنانی مثل وادی و کریمی جانشینان خوبی برای معروف در تیم ملی به وجود بیاید.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 525

به "بهبودی: امیدوارم با دست پر از تایلند برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی: امیدوارم با دست پر از تایلند برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید